השוק

שוברת שיאים: AppsFlyer הישראלית רושמת הכנסות של יותר מ-200 מיליון דולר

זרוע ההשקעות של חברת סיילספורס, Salesforce Ventures הצטרפה לסבב הגיוס הרביעי של החברה שמתכננת לגייס 350 עובדים בשנה הבאה, מרביתם במשרדי המטה בארץ
שרון טל | 
אורן קניאל ורשף מן מייסדי AppsFlyer (צילום יחצ)
חברת AppsFlyer מודיעה היום כי הכפילה את ההכנסות השנתיות החוזרות (ARR) שלה בשנתיים האחרונות וכעת חצתה את רף ה-200 מיליון דולר. כמו כן הודיעה היום כי זרוע ההשקעות של חברת סיילספורס - Salesforce Ventures הצטרפה לסבב הגיוס הרביעי של החברה שנחתם בתחילת השנה. בינואר האחרון השלימה AppsFlyer את סבב הגיוס הרביעי (Round D) שלה בשווי 210 מיליון דולר בהובלת קרן ההשקעות האמריקאית General Atlantic. כעת, Salesforce Ventures מצטרפת לרשימת המשקיעים על מנת לקחת חלק בצמיחה המטאורית של החברה.  
AppsFlyer מונה כיום מעל ל-1,000 עובדים ב- 19 משרדים ברחבי העולם, מתוכם 600 בארץ. סך הגיוס המצטבר של AppsFlyer עומד על מעל ל-300 מיליון דולר כולל המשך הגיוס הנוכחי. בחברה מתכננים גיוס עובדים נרחב בשנת 2021 על מנת לספק מענה לצרכי לקוחותיה ולמשתמשי הקצה שלהם, במסגרתו יגוייסו 350 עובדים ועובדות נוספים ברחבי העולם, מרביתם בישראל.
"AppsFlyer היא כוח עוצמתי בעולמות המדידה והשיווק במובייל, שמפגינה בעקביות מחויבות אמיתית וארוכת טווח לייצג את האינטרסים של מפתחי האפליקציות בתעשייה", אמר נובי קלן, מנהל בכיר ב-Salesforce Ventures. "באמצעות גישה ממוקדת לצרכי הלקוח, מערכת  משומנת של 8,000 שותפים טכנולוגיים, וזיקה אמיתית לשמירה על פרטיות ובטחון מידע, הטכנולוגיה החדשנית של AppsFlyer מאפשרת לאנשי שיווק לשמח את משתמשי הקצה שלהם עם חווית משתמש נהדרת, תוך הגנה על פרטיותם."
"אנחנו שמחים על ההזדמנות להעמיק את שיתוף הפעולה שלנו עם Salesforce ו- Salesforce Ventures. מדובר בצעד טבעי בדרכנו לצייד אנשי שיווק, מפתחים, ואת התעשייה כולה בכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר עבור האתגרים העומדים בפניהם" אמר אורן קניאל, מנכ"ל ומייסד משותף, AppsFlyer. "הסוד להצלחה שלנו בתשע השנים האחרונות הוא תיעדוף תמידי של לקוחותינו ומשתמשי הקצה שלהם, והצבה שלהם במרכז כל החלטה שאנחנו מקבלים. בזכות המחויבות הזו הרווחנו את האמון של החברות המובילות במשק. אך כמובן שלא היינו יכולים להגיע לגבהים האלה בלי הכוח האנושי מאחורי AppsFlyer. בכל פעם מחדש, אני נפעם מהיכולות וההישגים של נשות ואנשי החברה שלנו. הם.ן מפתיעים.ות ומרגשים.ות אותי ואני מרגיש בר מזל שאני זוכה לעבוד איתם.ן בכל יום. התרבות הארגונית הייחודית שלנו, והעובדה שאנחנו מצליחים לשמור עליה גם עם מעל 1,000 עובדות ועובדים, ובמיוחד בתקופות מאתגרות כמו השנה האחרונה, מראה לי שיצרנו פה משהו מיוחד, ואני מודה לכל אחת ואחד מהם על כך ״. 
AppsFlyer דורגה השבוע במקום ה-12 בין 25 חברות הענן הפרטיות שהכי טוב לעבוד בהן בעולם, לפי דירוג העובדים באתר Glassdoor. הדירוג, שמתפרסם פעם בשנה על ידי Battery Ventures, התמקד השנה בשיא תקופת המגפה ושם זרקור על חברות שהתמודדו עם אתגרי הקורונה בצורה יוצאת מן הכלל.
AppsFlyer עובדת עם אלפי לקוחות וביניהם מותגים מובילים כמו Tencent, Macy's, Bank US, Wayfair, StitchFix NBC Universal ו-Nike. החברה יצרה אקוסיסטם הכולל למעלה מ-8,000 שותפות טכנולוגיות, ביניהם פייסבוק, גוגל, טוויטר, Apple Search Ads, TikTok, Pinterest, Snap, סיילספורס, אדובי ואורקל. זאת השנה השניה ברציפות בה AppsFlyer מדורגת ברשימת  Forbes 2020 Cloud 100 list. 
AppsFlyer הוקמה בשנת 2011 על ידי אורן קניאל ורשף מן. החברה פיתחה יכולות ניתוח ומדידת קמפיינים דיגיטליים, המאפשרת לאנשי השיווק להגדיל את היקף העסקים שלהם, ולהשתמש ביכולות מדידה וחיזוי מתקדמות. החברה משרתת למעלה מ- 12,000 לקוחות ומשתפת פעולה עם למעלה מ-8,000 שותפים טכנולוגיים. משקיעיה כוללים את General Atlantic, Quamra Capital, DTCP (Deutsche Telekom Capital Partners), Goldman Sachs Growth Equity- זרוע ההשקעות של גולדמן סאקס, Eight Roads, Pitango Venture Capital, Salesforce Ventures, ו-Magma Venture Partners.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה