השוק

רני צים בעסקת ענק: מוכר 50% ממרכז הקניות ב-121 מיליון שקל

חברת רני צים מרכזי קניות, ממשיכה ליישם את התוכנית האסטרטגית שלה. החברה חתמה על הסכם במסגרתו תמורת 121 מיליון שקל היא תכניס שותף שיחזיק ב-50% במרכז המסחרי במעלות | כל הפרטים
מערכת ice | 
רני צים (צילום מאיר אדרי)
רני צים מרכזי קניות מדווחת היום (שני), על מהלך משמעותי נוסף בהתאם לאסטרטגיה לחיזוק האיתנות הפיננסית ומיקוד בתחום מרכזי הקניות. החברה, חתמה על הסכם עם חברת דורסל למכירת 50% מזכויות החברה במרכז המסחרי צים אורבן מעלות בתמורת לסכום כולל של 121 מיליון שקל ולפי שווי לנכס של 242 מיליון שקל.
ההסכם, נחתם בהמשך למזכר העקרונות ששני הצדדים חתמו עליו במהלך חודש מאי האחרון. בפרטי הסכם נקבע בין היתר שהניהול השוטף של הקניון במעלות ימשיך להתבצע באמצעות חברת הניהול בבעלות רני צים מרכזי קניות.

מרכז הקניות מעלות צים אורבן, קרדיט: מאיר אדרי
בחודש יולי האחרון, חברתו של רני צים פרסמה הודעה על כך שהיא חתמה על מזכר עקרונות עם צד שלישי למכירת המרכז המסחרי בירכא תמורת 97 מיליון שקל. בנוסף, לפני כחודשיים עדכנה החברה על מהלך נוסף במסגרת האסטרטגיה למיקוד פעילותה בתחום מרכזי קניות, כשחתמה על הסכם עם חברת אאורה על הסכם למכירת פעילות המגורים של מגידו לפי שווי של כ-280 מיליון שקל.
העסקה, תניב לרני צים מרכזי קניות תזרים מזומנים פנוי בגובה 78.5 מיליון שקל, וכן תביא לביטול התחייבויות שלה בסך של כ-240 מיליון שקל. במקביל, החברה נמצאת בשלבי פיתוח והקמה של מספר נכסים נוספים כאשר מרביתם צפויים להתחיל להניב בתוך כשנה.
אבישי אברהם מנכ"ל רני צים מרכזי קניות, התייחס לפרטים ומסר כי: "אנו מברכים על חתימת ההסכם המבטא את יישום אסטרטגיית החברה עליה אנו שוקדים להקטנת המינוף הפיננסי תוך מיקוד ויצירת ערך בתחום מרכזי הקניות".
אברהם, המשיך בדבריו ומסר כי: "בהתאם לכך, כבר בחודשים הקרובים אנו צפויים להשלים הקמה של מרכזים חדשים בטמרה, ברהט (שלב א') ובבקעת אונו וכן את חוות השרתים בכפר-סבא. בכל המרכזים שצפויים להיפתח אנו זוכים לביקושים גדולים מאוד מצד שוכרים מובילים ובכוונתנו להמשיך בפיתוח תחום המרכזים המסחריים על בסיס הידע הרב הנצבר והיתרונות התחרותיים של הקבוצה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה