השוק

רשת המלונות הישראלית תפטר עשרות עובדים: אתרי אירוח ייסגרו

רשת המלונות ואתרי האירוח העולמית סלינה, בבעלות ישראלית ואשר לה גם אתרים בישראל, תצמצם את פעילותה בארץ ותפטר עשרות עובדים לאחר שנקלעה לקשיים
מערכת ice |  4
רשת האירוח סלינה (צילום freepik, יחצ סלינה)
רשת סלינה בבעלות ישראלית, המתמחה במלונות ומתחמי אירוח לצעירים ברחבי העולם כולל בארץ, הגישה בשבוע שעבר בקשה לחדלות פירעון לרשות ניירות ערך האמריקאית, על רקע אי הצלחתה לעמוד בתשלום חובותיה והפסדים כספיים.
היום פורסם ב-ynet כי סלינה ישראל – חברת בת של סלינה העולמית - תפטר עשרות עובדים בארץ ותצמצם את פעילות אתרי האירוח שלה. לחברה כ-400 עובדים בישראל במלונות ואתרי אירוח בתל אביב, פולג, כנרת, ים המלח, בית אורן, הרי ירושלים, מטולה, קיבוץ פרוד, גליל מערבי, מצפה רמון, וצוקים.
הנכסים לא בבעלות החברה, אלא בשכירות או בשיתוף פעולה עם בעלי הנכס. חלקם בשעבוד לקבוצת הנדל"ן של האחים חג'ג'. צחי ועידו חג'ג' דיווחו לבורסה כי מתנהל משא ומתן מול סלינה אנגליה, במסגרתו החוב של הרשת כלפי האחים חג'ג' יימחק, זאת בתמורה להמרת ההלוואה בהשקעה בפרויקט נדל"ן של סלינה בחו"ל.
רשת סלינה הוקמה ב-2014 על ידי רפאל מוסרי ודניאל רודסבסקי, שפתחו סניף ראשון בפנמה, ומאז פתחו אתרים נוספים בעיקר באמריקה הלטינית. כיום מחזיקה הרשת 107 מתחמי אירוח פעילים במרכז ובדרום אמריקה, ארצות הברית, פורטוגל, אוסטריה, יוון, ישראל ואוסטרליה. רוב המתחמים כוללים שטחי לינה, חנויות, מסעדות, מתחמי פנאי וחללי עבודה.

רפאל מוסרי הגיב ל-ynet כי "סלינה ישראל, בלי קשר למצב חברת האם הבריטית, חווה קשיים בעקבות המלחמה. אנשים מתקשרים למלונות ושואלים אם סלינה נסגרת. זה לא נכון. אנחנו מבצעים תוכנית הבראה, נעשה התאמות, אבל הכוונה להמשיך להפעיל את סלינה ישראל".
עוד אמר מוסרי כי החברה כעת במו"מ להחזיר שני אתרים מפסידים ולהוריד שכירויות: אף אחד לא חזה שהמלחמה תימשך כמעט עשרה חודשים. כל מי שיש לו מלונות בארץ חווה אירוע. אין תיירים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לשבת על הגדר
    קרן כהן 08/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אויי תענוג לראות נובורישים מתרסקים
    סגור
  • 3.
    מלונאות זה לא עסק שמנהלים ללא נסיון קודם .
    הארי 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פתאל הוא מודל של מלונאי אשר צמח בתוך מערכת וצבר נסיון יקר ערך כעובד חרוץ וכמנכל של מלונות יוקרתיים . הפיזור העיסקי ברחבי העולם מונע פיקוח ושליטה בשלב מוקדם של הקמת הרשת .
    סגור
  • 2.
    חטא ההתפזרות ללא נסיון
    מנטליסטית 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרוב עוד רשת תיפול הלוואות ,ניהול כושל ,כח עבודה זול לא מקצועי ןחגיגה על ההכנסות
    סגור
  • 1.
    שמעתם על חטא היוהרה? (ל"ת)
    אבי 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור