השוק

שופרסל בהחלטה דרמטית: מענקי הבכירים לשעבר יקוצצו ב-50%

סאגת פיצויי הפרישה של יו"ר ומנכ"ל שופרסל לשעבר נמשכת. המוסדיים התנגדו למענקי הפרישה של אורי וטרמן ואיציק אברכהן, וכעת דווח כי טלו יקוצצו בא פחות מ-50%
מערכת ice | 
יצחק אברכהן האחים שלומי ויוסי אמיר (צילום סיון פרג', יחצ, vecteezy, unsplash)
האחים אמיר מניעים מהלכים רבים בשופרסל מאז רכשו את הרשת, במטרה "לייצב את הסירה". רק אתמול (שני) דיווחנו כאן על מינוי משמעותי ברשת, של סמנכ"ל כספים חדש. כזכור, לפני מספר חודשים נחשף כי יו"ר שופרסל לשעבר איציק אברכהן ומנכ"ל הרשת לשעבר אורי וטרמן צפויים לקבל פיצויים במיליוני שקלים. 
בימים האחרונים הסיפור קיבל תפנית חדה ולאחר שדווח די המוסדיים תומכים במענקי הפיצויים לאברכהן ווטרמן, נראה כי הם שינו כיוון וכעת המטרה היא קיצוץ המענקים. אמש, דווח בכלכליסט כי הכוונה היא קיצוץ ענק של כ-50%.

על פי הדיווח, איציק אברכהן ייאלץ להסתפק במענק של 2.5 מיליון שקל במקום 5 מיליון שקל, כאשר אורי וטרמן ייאלץ להסתפק ב-1.6 מיליון שקל, במקום 3.2 מיליון. את המענקים צפויים לאשר באסיפת בעלי המניות הבאה בחברה.
מהלך גדול נוסף של ענקית הקמעונאות הישראלית אשר פורסם לפני מספר ימים, מזעזע את שוק הסליקה בישראל. זאת כאשר החברה העבירה את הסליקה של עשרה מסניפיה מחברת כאל לידי המתחרה, חברת מקס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה