השוק

צחי נחמיאס ממשיך לחפש מזומן: מוכר את אלרון לפי שווי של 90 מיליון דולר

על פי מזכר הבנות עליו חתמה דסק"ש: תמכור את החזקותיה באלרון שהייתה בעבר זרוע ההשקעה בטכנולוגיה של קבוצת IDB לקרן הון זרה, לפי שווי של כ-90 מיליון דולר. אולם השווי הזה כפוף להתאמות אם כמות המזומנים של החברה תפחת
ניצן כהן | 
צחי נחמיאס (צילום ורד פיצ'רסקי, shutterstock)
איש העסקים צחי נחמיאס ממשיך להצטייד במזומנים ואחרי שמכר את סלקום הוא מממש עוד חברה שבבעלותו - אלרון. על פי החברה נחתם מזכר הבנות לא מחייב (קרי אין לא כל משמעות) במסגרתו תרכוש קרן הון זרה את החזקות דסק"ש באלרון לפי שווי שינוע בטווחים של 82 עד 90 מיליון דולר בכפוף להתאמות.
דסק"ש מחזיקה כיום בכ-59% ממניות אלרון ולכן היא צפויה לקבל עם העסקה תושלם 48.5 עד 53.2 מיליון דולר אך שוב צריך לזכור משהסכום הזה כפוף להתאמות בעיקר של מצבת המזומנים שבקופתה של אלרון.
 
קרן ההון תחל בתקופה הקרובה לבצע בדיקת נאותות לאלרון כך שלמעשה נחמיאס נתן לה זכות לנון-שופ של 30 יום עם אפשרות להארכה בעוד 15 ימים. 
נזכיר כי כשנחמיאס רכש את דסק"ש הוא נקלע למאבק שליטה על גב ים עם אהרון פרנקל וכדי להביא לסיום את מאבק השליטה הוא נאלץ לשלם סכומי ענק של 3.25 מיליארד שקל מה שחייב אותו להצטייד בעוד מזומנים ומכאן יצא נחמיאס למסע מימושים משמעותי שהשיא שלו היה במכירת ההחזקות של דסק"ש בסלקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה