השוק

אפולו פאוור מתחזקת בשוק האמריקאי: זה ההסכם עליו חתמה

אפולו פאוור בהסכם אסטרטגי נוסף בשוק האמריקאי: חתמה על הסכם לפיתוח, ייצור, מכירה והפצה המונית של מוצר סולארי חדשני לתחום הבניה עם תאגיד צפון אמריקאי חלוץ ומוביל עולמי בתעשיית ייצור והפצת מוצרי הבניה
מערכת ice | 
עודד רוזנברג מנכל אפולו פאוור (צילום רמי זרנגר)
אפולו פאוור (TASE:APLP) דיווחה היום כי התקשרה עם תאגיד צפון אמריקאי, חלוץ ומוביל בתעשיית מוצרי הבניה בעולם, הסכם לפיתוח, ייצור, מכירה והפצה המונית של מוצר סולארי חדשני לתחום הבנייה אשר יוטמעו בו התאים הסולאריים הגמישים של החברה. 
בהתאם להסכם, התאגיד יממן את פיתוח המוצר בסכום של מספר מיליוני שקלים, על פי היקף עבודה ואבני דרך מוסכמים ועד לאישור המוצר על ידי התאגיד, כחלק מעסקה פוטנציאלית בהיקף של מיליוני דולרים רבים. בכפוף לאישור המוצר כאמור, תוקנה לתאגיד בלעדיות להפצתו בצפון אמריקה למשך 5 שנים במחיר מוסכם, בכפוף להזמנת מוצרי החברה בהיקף מסוים. בנוסף, הצדדים ידונו בהקמת מיזם משותף, עם הזדמנות להחזקה בחלקים שווים לשני הצדדים, להקמת מפעל ייצור למוצר בצפון אמריקה.

מדובר בהסכם שני משמעותי לחברה בשוק האמריקאי בתוך זמן קצר. רק לפני שבועיים דיווחה אפולו פאוור על כניסתה לשוק הקרוואנים האמריקאי והקנדי, לאחר שחתמה על הסכם אסטרטגי עם חברת Lippert לפיתוח משותף של סוכך סולארי.
עודד רוזנברג, מנכ"ל אפולו פאוור: "אנו שמחים להודיע על הסכם אסטרטגי שני תוך מספר שבועות לאפולו. והפעם עם תאגיד צפון אמריקאי חלוץ ומוביל בתעשיית ייצור והפצת מוצרי הבניה בעולם. הסכם זה כולל מימון פיתוח של מיליוני שקלים ובעל פוטנציאל לייצר מכירות עתידיות של מיליוני דולרים רבים, ולמעשה פותח בפנינו את שוק מוצרי הבניה האמריקאי אשר נהנה מתאימות גבוהה מאד לטכנולוגיה ולתאים הסולאריים הגמישים שלנו. 
עסקה זו מהווה מרכיב מרכזי באסטרטגיה של החברה לשנת 2024 הכוללת חדירה לשוק האמריקאי יחד עם חברות מובילות, ובאה לאחר שהודענו רק לאחרונה על שת"פ בעל פוטנציאל משמעותי עם Lippert".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה