השוק

תיגי בהישג: בית המשפט אישר את ההסכם המיוחד

בית המשפט האוסטרי אישר לתיגי את הסכם הארגון מחדש עם SOLID. כ-80% מחובות SOLID יימחקו, יתרת החוב תישאר על כ-880 אלף יורו

מערכת ice | 
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
תיגי מתכבדת להודיע כי בית המשפט באוסטריה אישר בשבוע שעבר את הארגון מחדש בחברת SOLID , במסגרתו ימחקו 80% מחובותיה של סוליד.
יתרת החוב בסך כ-880 אלף יורו יועבר לנושים הרגילים וישולם בארבעה תשלומים שווים במשך שנתיים. בנוסף, לנושים הנחותים ישולמו כ-255 אלף יורו בגין יתרת החוב (20%) לאחר השלמת התשלומים לנושים הרגילים.
סוליד הינה חברה אוסטרית בעלת ניסיון רב בתחום מערכות גדולות לחימום באנרגיה מתחדשת, בעיקר בתעשייה ובחימום איזורי. סוליד הקימה למעלה מ-200 מערכות בלמעלה מ-25 ארצות. מטרת רכישת השליטה היא לאפשר לתיגי ולסוליד לחזק את היכולות של שתיהן.
כמו כן מעדכנת החברה כי שלשום (שישי) התקשרה החברה במזכר הבנות לא מחייב עם חברה אירופאית שעיסוקה, בין היתר, בפיתוח, הקמה, מימון ותפעול פרוייקטי אנרגיה. מזכר ההבנות כולל הסכמה להשקעה בחברה והקמת חברות ייעודיות למימון והפעלת פרויקטים למכירת אנרגיית חום. עם חתימת מזכר ההבנות יעביר המשקיע לחברה סך של 1 מיליון שקל כהשקעה מסוג SAFE.
צביקה קליר, מנכ"ל תיגי אומר: "החברה פועלת על מנת לפרוץ לעולם לאחר שמערכות שסיפקה ללקוחות שונים בישראל זכו להצלחה רבה ולאחר השלמת פרוייקט בהיקף של 5 מיליון דולר בארה"ב. השלמת מהלך רכישת 90% ממניות סוליד פותחת בפני תיגי אפשרויות רבות בתחום החימום באנרגיה מתחדשת בכלל, ובחימום האזורי (District Heating) בה לסוליד יש פעילות ענפה ופוטנציאל משמעותי ביותר."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה