השוק

הסטארטאפ הישראלי קורס: עשרות העובדים יקבלו מכתבי פיטורים

הסטארטאפ הישראלי Phantom Auto (פנטום אוטו) נסגר באופן סופי, זאת לאחר שהיזם של החברה שי מגזימוף העלה פוסט לחשבון הלינקדין שלו בו הוא בישר על כך. בעקבות כך, עשרות עובדי החברה בישראל יקבלו בקרוב מכתבי פיטורים: "החלטה קשה. ישנם גורמים שונים התורמים לכך, לרבות תנאי שוק ומימון לא מספק"
מערכת ice |  2
משבר בהיי-טק (צילום shutterstock, freepik)
הסטארטאפ הישראלי Phantom Auto (פנטום אוטו) נסגר באופן סופי, זאת לאחר שהיזם של החברה שי מגזימוף העלה פוסט לחשבון הלינקדאין שלו בו הוא בישר על כך. בעקבות כך, עשרות עובדי החברה בישראל יקבלו בקרוב מכתבי פיטורים.
בפוסט שהעלה שי מגזימוף הוא כתב: "לאחר שבע שנים של מאמצים לעצב מחדש את העתיד ב-Phantom Auto, קיבלנו את ההחלטה הקשה לסגור את הפעילות. ישנם גורמים שונים התורמים לכך, לרבות תנאי שוק ומימון לא מספק".
עוד כתב בפוסט הדרמטי שהעלה מגזימוף כי "אני מביע תודה לעובדים, למשקיעים, ללקוחות, לשותפים ולכל מי שהצטרף אלינו למסע הזה. הזמנים האלה מאתגרים, אבל הדאגה העיקרית שלי היא הצוות שלנו. יש לנו כישרון יוצא דופן כעת המחפש הזדמנויות בשוק העבודה. אני מחויב לספק הפניות לעובדים שלנו. באופן אישי, אני אקח הפסקה כדי להירגע ולחשוב על הצעדים הבאים".
החברה, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מגזימוף, ייצרה טכנולוגיה מיוחדת אשר מאפשרת להשתלט מרחוק על רכבים אוטונומיים, וכעת כאמור, היא סוגרת את שעריה באופן סופי ומפסיקה את פעילותה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    על מה הולך הכסף
    רוני 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כישלון ידוע מראש לא חבל על הכסף שהלך ליבולי מוח.
    סגור
  • 1.
    הגזים מגזימוף
    המגזים 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חח
    סגור