השוק

עמוס לוזון מטיל פצצה: זה מה שיעשה בכדורגל הישראלי

לאחר שפורסם כבר כי הוא בודק את האפשרות למכור את המועדון ואף היו שיחות עם אייל ברקוביץ', ועם העירייה במטרה שתיקח את הקבוצה על גבה, איש העסקים החליט להישאר גם בעונה הבאה ואף להעמיד קבוצה שתתחרה על עלייה לליגת העל
מערכת ice |  5
עמוס לוזון (צילום shutterstock, תומר רוטנברג)
אחרי השמועות האחרונות סביב הפועל ראשון לציון ופרויקט הענק של לוזון נדל"ן של הבעלים עמוס לוזון, הקבוצה מהליגה הלאומית עמדה ביום שישי בלב פרסום מעניין ב-ONE. לאחר שפורסם כבר כי הוא בודק את האפשרות למכור את המועדון ואף היו שיחות עם אייל ברקוביץ', ועם העירייה במטרה שתיקח את הקבוצה על גבה, איש העסקים החליט להישאר גם בעונה הבאה ואף להעמיד קבוצה שתתחרה על עלייה לליגת העל.
על פי הפרסום ב-ONE, הכסף שייכנס במספר פעימות ממכירתו של השחקן הזר מוחמד במבה, בסכום של מיליון וחצי אירו לפחות, יסייע והיווה שיקול עבור לוזון האם להישאר או לא. המאמן עופר טסלפפה הוחתם על חוזה לעונה וחצי וגם לו הוסבר על התכניות.
כזכור, בדצמבר 2023 פורסם כי חברת לוזון רונסון מקדמת פרויקט פינוי בינוי בנחלת יהודה, מהשכונות המוכרות והוותיקות בראשון לציון, כשהוא מקצה את מתקני הספורט של הפועל ראשון לציון לטובת החברה. מדובר ברווחים של 800 מיליון שקל מהפרויקט המדובר לחברה בה לוזון הוא היזם העיקרי.

בפרויקט הפינוי בינוי המדובר, ייהרסו 234 דירות לטובת 800 דירות חדשות ובמקום ייבנו 3,640 מ"ר שטחי מסחר לצד 6,760 שטחי תעסוקה, הרווח מהפרויקט לא יהיה רחוק ממיליארד שקל, כאשר הדירות יימכרו לפי 32 אלף שקל למ"ר על פי החישוב.
כדי שהפרויקט יוקם, מגרש הכדורגל של הפועל נחלת יהודה שניצב בשכונה, ייצטרך לפנות את מקומו גם כן, לוזון הודיע למועדון כי הוא יאפשר את העברת השחקנים למתקנים של הפועל ראשל"צ על חשבונו, זאת עד לבניית אצטדיון חדש למועדון הקטן מליגה א'.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מה הוא מקשקש , הוא בפשיטת רגל (ל"ת)
    נעם 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    לוזון-עלוב נפש
    אברן 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עמוס לוזון עלוב רק רוצה להרוויח על חשבון אחרים. אדם בזוי
    סגור
  • 3.
    אחרי הפצצות
    חד נס 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שהטיל בבריכה כדאי לקחת את איומיו ברצינות
    סגור
  • 2.
    לוזון ישקיע קצת בקבוצה והרבה בנדלן . רק דיבורים (ל"ת)
    תושב ראשון 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מה יעשה להתעשר עוד
    מנשה 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממשיך ברשלצ רק למטרת נדלן כמו שמיר בפועל פת
    סגור