השוק

תחזיקו חזק: המניה הזו טסה ב-120%, זו הסיבה

מתחילת השנה נראה ששוק המניות מתאושש אבל היו כמה כוכבות והמניה הזו אחת מהן; המניה הזו טסה ב-120% מתחילת השנה והיא הופכת להיות המניה המעניינת של התקופה האחרונה; כל הפרטים
ניצן כהן |  1
מניות (צילום vecteezy)
מאז תחילת השנה שוק ההון מתנהג "יפה" בסך הכל וזה אומר שאנחנו רואים עליות כמעט לאורך כל השדרה. אבל יש כמה מניות שהופכות לאט לאט לכוכבות של השנה. מניית סילבר קסטל היא כזו והיא טסה בלא פחות מ-120% מתחילת השנה ונסביר את הדברים.
סילבר קסטל הוא למעשה בית השקעות שמתמחה בהשקעות בעולמות המטבעות הדיגיטליים. החברה הוקמה על ידי אלי מיזרוח אבל נמצא שם גם צבי זיו שהיה מנכ"ל בנק הפועלים ומכאן המשקיעים מייחסים לחברה סוג של 'כובד ראש' בשונה מבתי השקעות אחרים שמתעסקים בעולמות הקריפטו.

בתחילת חודש ינואר האחרון החליטה רשות ניירות ערך האמריקאית לאפשר להקים קרנות השקעה שמתמחות בהשקעה במטבעות קריפטוגרפים ואז כל מי שעסק בתחום ושרד את הטלטלות של השנים האחרונות, או לפחות מאז הקורונה, הפך להיות שם חם בשוק.
עד חודש ינואר האחרון התייחסו בשוק הההון לחברות שמשקיעות בקריפטו כחברות שצריך להתייחס אליהן בחשדנות וזה היה נכון עד ינואר שאז חזר העניין למטבעות הקריפטוגרפיים כשכסף אמיתי יכול להשקיע בקריפטו באמצעות קרנות ולהיות מפוקחים על ידי הרגולציה כך שלכל הפחות לא תהיה כאן תרמית וזה בשורה התחתונה הגורם (המרכזי לפחות) לראלי שהיה במניה מאז תחילת השנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היו חברות עם שם של שר אוצר שפשטו רגל. (ל"ת)
    מני 02/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור