בחירות 2022

שרה נתניהו מתגייסת לקמפיין הליכוד: ישראל תהפוך ל'לא יהודית'?

בחוג בית מצומצם נאמה רעייתו של בנימין נתניהו וחשפה עמדות: "גנץ הוא שמאל". שרה נתניהו הזהירה כי: "אם לא נזכה חלילה - יוציאו את התנ"ך מהלימודים"
דוד זולדן |  2
שרה נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
רעייתו של יו"ר הליכוד, שרה נתניהו נרתמה לקמפיין הליכוד במטרה לגייס את תמיכת נשות הציונות הדתית להצביע למפלגה. אם בבחירות האחרונות עודד נתניהו הצבעה לבן גביר במטרה שיעבור את אחוז החסימה, הרי שבבחירות האלה נדמה שהגולם קם על יוצרו שהרי מדובר בקהל שמנסים בן גביר וסמוטריץ' לקחת מנתניהו. בדברים שנשאה בחוג בית אמש, חידדה שרה נתניהו את המסר שהציונות הדתית תהיה בממשלה בכל מקרה ושגנץ הוא שמאל: "הנושא של מדינה יהודית זה רק כשהצד של הימין בשלטון".
 

"המפלגות שמונות את הגוש הלאומי - הליכוד בראש, החרדים ש"ס והציונות הדתית. כואב לכולנו לראות אנשים טובים משלנו שמדברים על הצבעה לגנץ וחבל", הטעימה שרה נתניהו, "אני לא רוצה להביע עליו שום דעה לטוב או לרע, אבל הוא שמאל, הוא שייך לגוש השמאל. ואני חושבת שזו לא מילה גסה".

עוד הוסיפה נתניהו: "מי אנחנו רוצים שיהיה שר החינוך שלנו? בטח לא מישהי שמוציאה את התנ"ך מלימודי התלמידים שלנו. אם לא נזכה חלילה, זה מה שיקרה. כל הנושא של ישראל כמדינה יהודית שמור כאשר הגוש שלנו הימין.. חשוב להגיד שהעם לא מוצא לעצמו כמעט פה, אבל לא אכנס לזה. אנחנו צריכים שייספרו הקולות של האנשים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    משעמם. ההקלטות המעניינות של שרה, הערב אצל דרוקר בהמקור.
    דינו 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הולך להיות מרתק!
    סגור
  • 1.
    הפכת ליהודיה כשרה?
    ליכדניק לשעבר 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זנת עם אדם נשוי? לפי היהדות דינך לסקילה
    סגור