בחירות 2022

לפיד מתחייב: "הקמת משמר לאומי של 30 אלף איש"

ראש הממשלה ויו"ר יש עתיד לפיד מדגיש: "יש לנו פחות משבועיים להחליט לאן מדינת ישראל הולכת. האם היא חוזרת אחורה, לפוליטיקה מושחתת, אלימה וחסרת אחריות, או שאנחנו בוחרים בעתיד של הילדים שלנו"
דוד זולדן |  1
יאיר לפיד (צילום אלעד גוטמן)
ראש הממשלה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד בפתח ישיבת סיעת 'יש עתיד': "אנחנו מציעים למדינת ישראל מנהיגות, אנחנו מציעים ערכים, אנחנו מציעים תקווה, כבוד הדדי וטוב משותף. כל מה שאנחנו מבקשים מאזרחי ישראל זו הזדמנות להמשיך".
לפיד הדגיש כי "על זה הבחירות. על השאלה אם אנחנו רוצים במדינה הזו עתיד משותף והישגים כלכליים וביטחוניים, או שאנחנו חוזרים לשנאות ולכעסים ולשחיתות של העבר. מבחינת רוב אזרחי ישראל, שהיו עסוקים עד עכשיו בחגים - היום מתחילה מערכת הבחירות". 
לפיד הזכיר כי "יש לנו פחות משבועיים להחליט לאן מדינת ישראל הולכת. האם היא חוזרת אחורה, לפוליטיקה מושחתת, אלימה וחסרת אחריות, או שאנחנו בוחרים בעתיד של הילדים שלנו. יש שלושה דברים גדולים שאנחנו עושים עכשיו בשביל העתיד של הילדים שלנו:
הראשון הוא תכנית "חוק וסדר". במקום שבן גביר יתרוצץ בלילות עם אקדח ויסכן את החיילים והשוטרים שלנו, הוצאנו לדרך תכנית אמתית שמביאה משילות וסדר למדינה. 
תוספת של אלפי שוטרים לרחובות, 26 פלוגות מג"ב חדשות, משמר לאומי של 30 אלף איש. מלחמה בפרוטקשן, מלחמה באלימות בחברה הערבית, מלחמה באלימות כלפי נשים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משמר לאומי או כוחות שטאזי? (ל"ת)
    יעיש 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור