בחירות 2022

נתניהו החליט: אלו השריונים הצפויים. מי בפנים ומי בחוץ?

נתניהו צפוי לשריין היום את תא"ל במיל' גל הירש בליכוד בבחירות הקרובות לכנסת ה-25. נתניהו מתלבט היכן למקם את הירש: במקום ה-28 או במקום ה-37 ולהיכנס בנורבגי אם תקום ממשלה אבל ההחלטה כבר התגבשה אצל נתניהו. בתרחיש כזה נציגת העדה האתיופית צגה מלקו תשובץ במקום ה-28 והירש יכנס גם אם ישובץ במקום ה-37 בזכות הנורבגי
דוד זולדן |  2
בנימין נתניהו, גל הירש, עידית סילמן ועמיחי שיקלי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, יונתן זינדל, אוליביה פיטוסי, מאיר אזולאי)
נתניהו מתלבט בין גל הירש לצגה מלקו בנוגע למיקום אך את ההחלטה כבר קיבל. בליכוד מפצירים בהירש לקחת את המקום ה- 37 ולהיכנס בנורבגי אם תקום ממשלה ומלקו תשובץ במקום ה-28.
מלבד הירש צפוי נתניהו לאשר את שריונם של הגיבורים המזדמנים של מחנה הימין: עמיחי שיקלי ועידית סילמן שצפויים לקבל שריון גם הם. בנוגע לשריון החמישי, נתניהו עשוי להפתיע ברכש חדש ונוצץ אך לא ברור מה הסיכוי של ייבוא שחקן זר משום שנתניהו מעוניין גם בייצוג נשי והוא שוקל זאת בכובד ראש.  
אם כן, הגיבורים המזדמנים של המחנה הלאומי עמיחי שיקלי ועידית סילמן יבואו על שכרם וגם הירש למוד הסבל והקדוש המעונה של מערכת המשפט יזכה ללא מעט נחת. 
השריונים של נתניהו עומדים היום בפני מבחן: גם אחרי הפריימריז של הליכוד, רשימת המפלגה עדיין לא נסגרה הרמטית וכולם מחכים להחלטתו של נתניהו. אחרי שבית הדין של התנועה דחה את העתירה בעניין, נותרו חמישה מקומות לאיוש, לפי החלטת יו"ר הליכוד, כאשר מתוכם שלוש נחשבים ריאליים בוודאות וכפי שאנו מפרסמים כאן לראשונה.
הודעה על כל השירונים תצא בהמשך היום ובשבוע הבא יקיימו בליכוד אירוע שבו תוצג הנבחרת לכנסת ה-25.
שריוני נתניהו ברשימת הליכוד צפויים לעלות לאישור בישיבת מזכירות הליכוד. הועדה תתכנס היום - יממה לפני המועד האחרון לסגירת הרשימות. המזכירות, שבראשה עומד ח"כ ישראל כץ, צפויה לאשר לנתניהו את השריונים במקומות ה-14, 16, 28, 37 ו-43. במקום ה-14 וה-16 מתכוון נתניהו לאשר את עמיחי שיקלי ועידית סילמן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צגה מלקו לראשות הממשלה (ל"ת)
    עובד מצודת זאב לשעבר 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הם לא תקפו את השימוש בחוק הנורווגי בממשלה הנוכחית?
    גל 09/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כרגיל מוסר כפול במפלגת השקר והפשע. אידיאולוגיה לפי מה שנוח באותו רגע, כמו אצל הדתיים "הרב נח".
    סגור