בחירות 2022

דיקור סיני יכול להציל את החשק המיני של נשים

חוקרים מאמינים שדיקור סיני עשוי לעזור לרפא את חוסר החשק המיני של נשים, בטענה שהטיפול הסיני עזר לכל אישה שהשתתפה במחקר

מערכת ice | 
חופשה זוגית (צילום freepik)
24 מתנדבות - בין 28 ל-45 ועם בני זוג קבועים למין - גויסו למחקר הסיני, שפורסם בכתב העת Sexual Medicine באוגוסט. כל הנשים המעורבות סבלו מהפרעות בתפקוד המיני, או מבעיות מתמשכות שמונעות מאדם לחוות סיפוק מפעילות מינית, שנחשב להשפיע על כ-43% מהנשים ו-31% מהגברים בארה"ב.

לצורך המחקר, שנמשך בין אוקטובר 2018 לפברואר 2022, הנשים עברו שניים עד שלושה מפגשים של 30 דקות בשבוע, כאשר מחטי דיקור מוכנסות בחלק העליון של הראש, הבטן, מעל השחלות, מתחת לברך, על הקרסול. , כף רגל וגב תחתון.
הנשים הונחו לענות על שאלות לפני ואחרי טיפולי דיקור, אותם מתארת ​​מאיו קליניק כטכניקת רפואה סינית מסורתית לאיזון זרימת האנרגיה או כוח החיים בגופך על ידי מריחת מחטי דיקור באזורי היעד בגוף.
באמצעות אינדקס התפקוד המיני הנשי, דרך למדוד עד כמה סקס מהנה ומספק לנשים, הם דירגו תחושה סובייקטיבית, תשוקה מינית, עוררות מינית, סיכה נרתיקית, אורגזמה, סיפוק מיני ודיספרוניה (כאב בנרתיק).
לאחר הטיפול, כל הנשים ראו שיפור בציוני ה-FSFI שלהן. למעשה, הרצון היה השיפור הגדול ביותר, כאשר 23 מתוך 24 נשים אמרו שהבחינו בהבדל ו-100% מהקבוצה אמרו שהן יותר מגורות.
למרות שנראה כי מדובר בטיפול יעיל, מומחים מבית החולים לבריאות האם והילד בזאוז'ואנג בשאנדונג, שם התרחש המחקר, הודו שהם לא בטוחים ב-100% מדוע נראה שהוא מגביר את החשק המיני, אך אמרו כי הם מאמינים בכך. משהו שקשור לדיקור סיני להגברת האסטרוגן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה