בחירות 2022

ח"כ רוטמן מבקש לקרוע את מסכת הצביעות ממבקרי אבו - מאזן

ח"כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית מבקש לקרוע את מסכת הצביעות של חברי הכנסת שבקול אחד מגנים את אבו מאזן ובמעשיהם משלבים עמו כוחות
דוד זולדן | 
אבו מאזן (צילום פלאש 90)
ח"כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית מבקש לקרוע את מסכת הצביעות מהמגנים את אבו מאזן מחד ומשתפים אתו פעולה מאידך ואומר: "בנט, סער, שקד, לפיד, גנץ ואלקין העבירו מאות מיליונים לאבו מאזן לתשלום משכורות למחבלים בשנה האחרונה. אבו-מאזן משלם משכורת גבוהה יותר למי שרצח יותר יהודים, על חשבון משלם המסים הישראלי ובאדיבות ממשלת ישראל. ההתבטאות שלו על השואה, זה מה שמפריע להם פתאום? שיא עולם בציניות ובצביעות".
יש לציין כי יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן הבהיר אמש כי "השואה היא הפשע הנתעב ביותר בהיסטוריה". זאת אחרי שאמר כי ישראל ביצעה נגד הפלסטינים "50 שואות", בהתבטאות שעוררה סערה גדולה בגרמניה ובישראל. לפי הודעת לשכתו של אבו מאזן, הוא "לא התכוון להכחיש את הייחודיות של השואה" וכי הוא מגנה אותה בכל תוקף. עוד נמסר כי יו"ר הרשות התכוון בדבריו ל"פשעים ולמעשי טבח שביצעו כוחות ישראליים נגד הפלסטינים מאז הנכבה. הפשעים האלו לא נעצרו עוד היום".
כזכור: במהלך מסיבת עיתונאים עם קנצלר גרמניה אולף שולץ, נשאל אתמול אבו מאזן אם הוא מעוניין להתנצל על טבח הספורטאים באולימפיאדת מינכן ב-1972 שבוצע על ידי מחבלים פלסטינים. בתגובה, אמר יו"ר הרשות הפלסטינית כי ישראל ביצעה 50 מעשי טבח נגד פלסטינים, ולאחר מכן הוסיף כי ישראל ביצעה "50 שואות" נגד הפלסטינים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה