דיגיטל וטק

רדיט עושה היסטוריה: כל הפרטים על ההנפקה המסקרנת

פלטפורמת המדיה החברתית רדיט, נערכה שלוש שנים לרגע הזה, ובחודש מרץ הקרוב, היא עומדת לצאת להנפקה בבורסה. החברה מייצרת את הכנסותיה באמצעות פרסום ודרך תשלום על מנויי פרימיום, וכיוצא מכך טרם הגיעה לרווחיות, אך מסתמן כי ההנפקה תעלה אותה לשלב הבא
מערכת ice | 
רדיט (צילום pexels)
אחרי שלוש שנים של הכנות, דיווחים מראים כי פלטפורמת המדיה החברתית רדיט, גיבשה תכניות להנפקה שלה בחודש מרץ הקרוב. מדובר למעשה בהנפקה הראשונה של חברת העוסקת במדיה חברתית מאז שפינטרסט, הונפקה ב-2019.
רדיט הוקמה בשנת 2005 והיא זכתה להכרה בזכות קבוצות הדיון המגוונות והנישתיות שקיימות בה והיכולת של המשתמשים להצביע לחיוב או לשלילה על תוכן שפורסם על ידי משתמשים אחרים. נכון להיום, החברה מייצרת את הכנסותיה בעיקר בעזרת מנויי הפרימיום ופרסומים וטרם הצליחה להגיע לרווחיות.  
לפי דיווחים, החברה התחילה את תהליך ההנפקה והגישה באופן סודי את מסמכי ההנפקה בהם התחייבה לתאריך יעד של חודש מרץ. החברה, הוערכה ב-10 מיליארד דולר בסבב גיוס בשנת 2021 ומבקשת למכור כ-10% ממניותיה בהנפקה. אותם מקורות, שביקשו להישאר אנונימיים, ציינו כי תוכניות ההנפקה יכולות להתבטל בכל רגע כפי שקרה בעבר. 
הסימן שהעיד על כך שכדאי להתקדם עם הליך ההנפקה היא העובדה שרדיט, צפויה להניב מעט יותר מ-800 מיליון דולר בהכנסות מפרסום בשנת 2023, עלייה של יותר מ-20% לעומת שנה קודם לכן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה