דיגיטל וטק

דרמה בצמרת אפל: בתוך שנה בכיר שלישי עוזב את החברה

חטיבת הנדסת החומרה של אפל בצרות? טנג טאן, סגן נשיא לעיצוב מוצר באפל, הודיע כי יעזוב את החברה בחודש פברואר. מדובר בעזיבה השלישית מאז תחילת השנה של בכיר בחטיבה. האם בעקבות המגמה ייפגע הפיתוח של מוצרי הדגל של החברה?
מערכת ice | 
טים קוק, מנכ"ל אפל (צילום shutterstock, יוטיוב/ CNN, Apple)
מגמת הנטישה בצמרת אפל, ממשיכה וכעת, טנג טאן, בכיר באפל, הממונה על עיצוב האייפון והאפל ווטש, הודיעה כי בחודש פברואר, הוא מתכנן לעזוב את תפקידו בחברה. התפטרותו של טאן, טרם הוכרזה באופן רשמי, אך הדיווח על פי בלומברג הגיע מטעם מקורות בחברה.
במסגרת עבודתו בחברה, טאן, היה כפוף לג'ון טרנוס, סגן נשיא בכיר להנדסת חומרה באפל, ומסתמן כי התפקידים בחטיבה יאלצו לעבור ארגון מחדש על מנת להתמודד עם כלל השינויים שהתרחשו.
כידוע, האייפון והאפל ווטש, מהווים מוצרים חשובים בפעילותה של החברה ואף עלה כי בשנה שעברה, הם היו אחראיים לבדם על יותר מחצי מההכנסות של החברה אשר הגיעו לסכום של 383.3 מיליארד דולר.
כאמור, בתפקידו טאן, היה אמון על עיצוב אביזרים והוא גם ניהל את צוות האקוסטיקה של החברה אשר התסעקה בפיתוח האיירפודס (מותג האוזניות של אפל). וכעת, הצוותים שנוהלו על ידיו יועברו לניהולו של מתיו קוסטלו, בכיר אחר בחברה אשר היה עד עכשיו אחראי על המותג ביטס ועל הרמקול החכם הום פוד.
על פי בכירים בחברה, עזיבתו של טאן, הווה מכה קשה לאפל בשל פעילותו הענפה בחברה אשר גרמה לאייפון ולאפל ווטש להפוך למנועי הצמיחה הגדולים של החברה נכון לעכשיו.
במבנה הארגוני של אפל, צוות עיצוב המוצר של החברה עובד בשיתוף פעולה הדוק עם צוותי העיצוב התעשייתי והתפעול. לצוות של טאן יש שליטה הדוקה בפיצ'רים של המוצר, כולל מראה המכשירים והאופן שבו הם מהונדסים.
כפי שכבר הזכרנו, טאן, הוא למעשה הבכיר השני שהודיע לאחרונה על כוונתו לעזוב את אפל. לאחרונה, בלומברג דיווחה גם כי בכיר נוסף בחברה, סטיב הוטלינג, אשר משמש בתפקידו סגן נשיא הממונה על טכנולוגיות חומרה כמו מערכות זיהוי טביעת האצבע וזיהוי הפנים עוזב את החברה. הוטלינג היה כפוף לג'וני סרוג'י, סגן נשיא בכיר לטכנולוגיות חומרה.
זוהי העזיבה השלישית לפחות בחטיבה של טרנוס בתוך שנה. יאניק ברטולוס, שהיה בעבר ממונה על איכות מוצרי חומרה ומאוחר יותר על ניהול מוצרי חומרה, פרש לאחרונה. קודמתו בתפקיד האחרון, לורה לגרוס, עזבה בסוף השנה שעברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה