דיגיטל וטק

בלגן בבית נשיא המדינה: "מדובר בפעילות שיעודה פלילי"

בתגובה לכלי התקשורת נמסר: "אמש בעקבות הונאת רשת נפרץ חשבון הטלגרם של נשיא המדינה. הנושא מטופל על ידי שב״כ, אשר ביצע בדיקות ראשוניות בנושא. ההערכה היא כי מדובר בפעילות שיעודה פלילי"
מערכת ice | 
יצחק הרצוג (צילום פלאש 90/ רבקין פנטום)
בלגן בבית נשיא המדינה בוז'י הרצוג. חשבון הטלגרם הרשמי של נשיא המדינה נפרץ ובתחילה היה מי שחשב שמדובר בפעולה איראנית או של כוחות עוינים, אבל במענה לפניות כתבים, מדוברות הנשיא מציגים תמונה אחרת לגמרי.
בתגובה לכלי התקשורת נמסר: "אמש בעקבות הונאת רשת נפרץ חשבון הטלגרם של נשיא המדינה. הנושא מטופל על ידי שב״כ, אשר ביצע בדיקות ראשוניות בנושא. ההערכה היא כי מדובר בפעילות שיעודה פלילי".

עוד הוסבר בתגובה המנומקת של בית הנשיא כי: "מבדיקה ראשונית עולה כי אין חשש לזליגת מידע. לאחר טיפול גורמי המקצוע, נסגרה הפרצה והחשבון חזר לפעילות תקינה". כעת החשבון כאמור פועל כסדרו
בערב ראש השנה האחרון פרסם נשיא המדינה יצחק הרצוג את ברכתו לאזרחי ישראל ולקהילות היהודיות בתפוצות, זאת בצל הסערה הציבורית שעוררו הדיונים בבג"צ על החוק לביטול עילת הסבירות, ונוכח המחלוקת ההולכת וגוברת בקרב המערכת הפוליטית סביב המשך מהלכי הממשלה לקידום החקיקה המשפטית, פרסם הנשיא מסר מפייס עבור האזרחים. 
"אזרחיות ואזרחי ישראל, אחיותיי ואחיי", פתח הנשיא את דבריו. "בעוד זמן קצר, יגיע הרגע המיוחד הזה, היקר, החד-פעמי, שבו תיחתם שנה אחת, ותתחיל שנה חדשה. קול תקיעת השופר החותך את האוויר, ורוח הסתיו הרעננה של שלהי חודש אלול, חודש הרחמים והסליחות, נושאת עמה תקוות וציפיות לקראת הימים שיבואו. אלה ימים של חשבון נפש, בהם אנו שואלים את עצמנו, מה אנחנו רוצים להשאיר מאחור, ועם מה אנחנו מבקשים להמשיך ולצעוד בדרך". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה