דיגיטל וטק

נאייקס מתרחבת באירופה: שותפות אסטרטגית חדשה עם חברה טורקית

נאייקס מכריזה על שותפות אסטרטגית עם D?zey הטורקית. חברת המכירות וההפצה B2B הגדולה בטורקיה היא חלק מקבוצת Ko? Holding  - הקונצרן הגדול ביותר במדינה

מערכת ice | 
בכירי נאייקס (צילום ניר סלקמן)
חברת נאייקס (NAYAX), פלטפורמת מסחר ותשלומים גלובלית, הודיעה היום (חמישי) על שותפות אסטרטגית עם חברת Düzey הטורקית, מקבוצת Koç Holding .
השותפות החלה עם התקנת מסופי נאייקס במכונות אוטומטיות במקומות ציבוריים ומתחמי Koç Holding  ברחבי טורקיה ואמורה להתרחב למיקומים נוספים באירופה, עם פוטנציאל לעשרות אלפי יחידות מחוברות ומנוהלות המציעות טכנולוגיות תשלום וטלמטריה מתקדמות, תוכניות נאמנות לקוחות ואינטגרציות חדשות.
שיתוף הפעולה של נאייקס ו-Düzey ייצור חוויות תשלום חלקות יותר עבור צרכנים במקומות כמו משרדים ומפעלים. כך לאחרונה, הותקנה קופת התשלום העצמית נובה מרקט של נאייקס באחד ממיקומי TokenFlex של Koç Holding וכיום משרתת כ- 3,000 עובדים. נובה מרקטהוא פתרון רכישה עצמית ללא מזומנים אינטואיטיבי, אידיאלי עבור שווקים קטנים ועסקים המשתמשים  בשירות עצמי. הקופה בשירות עצמי  מספקת למפעילים יכולות ניהול 24/7, תומכת בשיטות תשלום פתוחות וסגורות, ומאפשרת מספר עצום של תוכניות נאמנות וכרטיסים טעון מראש, מה שהופך אותה לאידיאלית עבור משרדים וסביבות אחרות הפועלות כמתחם סגור.

"המשוב שקיבלנו עד כה היה חיובי ביותר, מה שמצביע על התחלה מבטיחה. יתרה מכך, אנו מאמינים שלעסקי המיקרו-מרקטס יש פוטנציאל גבוה המהווה מודל עסקי משלים לעסקי המסחר שלנו. בהקשר זה, אנו רואים בנאייקס חברה שיכולה לספק פתרונות שיסייעו לנו להשיג את המטרות שלנו בתחום זה. המומחיות והיכולות של נאייקס מתיישבות בצורה מושלמת עם השאיפות שלנו, דבר שהופך אותה לשותפה יקרת ערך במסע שלנו להצלחה", אומר כרם קלבן, מנכ"ל Düzey.
היכולות הטכנולוגיות של נאייקס בתחום התשלומים, כולל כרטיסים טעונים מראש, הופכות אותה לשותפה מצוינת עבור Düzey במאמץ בשוק זה. הפתרון מקצה לקצה כולל תשלומים ללא מזומנים, טלמטריה, מעורבות צרכנים, תוכנת ניהול ועוד, המאפשר לקמעונאיים לבצע אופטימיזציה של העסק ולהגדיל את הכנסותיהם, בין אם הם ממוקמים בסביבות סגורות או פתוחות. נאייקס  עובדת ללא הרף על אינטגרציות חדשות, כמו שילוב תשלום עם כרטיסי ארוחות TokenFlex בטורקיה, כדי לספק ללקוחות ברחבי העולם את פתרונות התשלום שהם צריכים.
המומחיות המשותפת של Düzey ונאייקס בתעשיית האוטומט, יחד עם הטכנולוגיות החדשניות והיכולת שלהן להסתגל לכל שוק, עוזרות לחברות לספק פתרונות חדישים ללקוחותיהן, ולהעלות את חווית הרכישה האוטומטית לגבהים חדשים. המחויבות המשותפת למצוינות ולשביעות רצון לקוחות מסייעת לסלול את דרכן להצלחה ולמעמד בולט בעולם."שותפות אסטרטגית זו מגבשת את מעמדנו כמובילים עולמיים בשוק האוטומט, ומאפשרת לנו להמשיך ולהגדיל את נתח השוק שלנו", אומר ערן בר,  סמנכל מכירות נאייקס. "הטכנולוגיות המובילות שלנו, המחויבות ללקוחות שלנו והלך הרוח החדשני שלנו מאפשרים לנו להשיג את המטרה שלנו לפשט את המסחר עבור קמעונאיים וצרכנים כאחד."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה