דיגיטל וטק

סבב הגיוס הגדול ביותר בישראל השנה: הסכום המטורף נחשף

בדרך ליוניקורן: חברת הבינה המלאכותית AI21 Labs השלימה את הגיוס הגדול ביותר בישראל השנה עם 155 מיליון דולר בסבב גיוס שלישי. מימון זה יאיץ את יכולת החברה לספק טכנולוגיית AI אמינה ושימושית לחברות וארגוני אנטרפרייז ברחבי העולם. בכוונתה לגייס 100 עובדים נוספים בשנה הקרובה
מערכת ice | 
יזמי AI21 (צילום רועי שור)

חברת הבינה המלאכותית AI21 Labs השלימה גיוס של 155 מיליון דולר בסבב גיוס שלישי. מדובר בגיוס הכספים הגדול ביותר השנה ויאפשר לחברה להאיץ את קצב הצמיחה של שירותי הג'נרטיב AI מבוססי טקסט שהיא מספקת עבור חברות וארגוני אנטרפרייז. בין המשקיעות נמנות חברות ענק כמו: סמסונג, אנבידיה, גוגל, פיטנגו ונקסט. סה"כ עד כה גייסה החברה כ-283 מיליון דולר מה שמצרף את Al21 לחברות לשורה הראשונה של ענקיות הבינה המלאכותית בעולם.

AI21 נוסדה בשנת 2017 על ידי היזמים פרופ' יואב שוהם, פרופ' אמנון שעשוע, ואורי גושם והייתה מהראשונות שהביאו לעולם את השימוש בבינה מלאכותית. החברה גיבשה לעצמה רשימה עשירה של לקוחות וצרכני AI המשרתים כיום את חברות הטכנולוגיה הגדולות בארה"ב, זאת לצד לקוחות נוספים מהארץ ומהעולם. בשנה החולפת הכפילה החברה את כוח האדם שלה ליותר מ-200 עובדים וכעת בכוונתה לגייס 100 עובדים נוספים. החברה פתחה לאחרונה משרדים בארצות הברית על מנת לצרף לקוחות חדשים.
 


יאנסן הונג, בעלים ומנכ"ל אנבידיה מסר: "ג'נרטיב AI מבשר על עידן חדש בתחום המחשוב בכל התעשייה. החדשנות הטכנולוגית שמביאה AI21 Labs תסייע לחברות וארגונים להגביר את יעילות העבודה של מערכות מבוססות בינה מלאכותית ותהפוך אותה למדויקת ואמינה יותר.

יו"ר AI21 Labs פרופ' אמנון שעשוע מסר: "AI21 Labs מאמנת ומפתחת מודלי שפה גדולים המונגשים באמצעות פלטפורמות לחברות, ארגונים ומפתחים, ובמקביל מציעה למשתמשי קצה מוצרים המבוססים על AI. סבב גיוס זה מעיד על תהליכי צמיחה של החברה במטרה להשיג את יעדה: פיתוח השלב הבא של יכולות ה-AI".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה