דיגיטל וטק

למרות המשבר בהייטק: זו החברה שגייסה 41 מיליון דולר

כשנתיים וחצי בלבד מאז שנוסדה, גריפ סקיוריטי גייסה סכום כולל של 66 מיליון דולר. ההשקעה הנוכחית תסייע לחברה להאיץ את פיתוח המוצר ואת ההתרחבות הגלובלית שלה
מערכת ice | 
גריפ סקיוריטי (צילום אריק סולטן)
חברת גריפ סקיוריטי (Grip Security), הודיעה היום (שלישי) על גיוס של 41 מיליון דולר בסבב B בהובלת Third Point Ventures. בסבב השתתפו משקיעת הסיד של החברה, קרן YL Ventures וכן Intel Capital ו-The Syndicate Group. כשנתיים וחצי בלבד מאז שנוסדה, גריפ סקיוריטי גייסה סכום כולל של 66 מיליון דולר. ההשקעה הנוכחית תסייע לחברה להאיץ את פיתוח המוצר ואת ההתרחבות הגלובלית שלה.
המוצר הייחודי של גריפ ממפה ומציג בפני מנהלי אבטחת מידע בארגונים את כל מאות ולעתים אלפי אפליקציות ה-SaaS הנמצאות בשימוש הארגון. הפלטפורמה מזהה בפחות מ-24 שעות יישומים, חשבונות פעילים וגם חשבונות רדומים בעלי גישה לא מפוקחת ומתמשכת לנתוני לקוחות. כיום ישנן למעלה מ-75 אלף אפליקציות SaaS בשוק, שבהן נאגרת כמות מידע משמעותית, ומספר ההרשאות הכוללות גישה לאפליקציות האלו גדל בצורה דרמטית.
המידע אינו מאוחסן בתוך הארגון אלא זז בקצב מהיר בענן, ולצוותי אבטחת המידע אין אפשרות אפקטיבית לדעת למי יש גישה למידע ואילו הרשאות חדשות התווספו. שימוש לא מבוקר באפליקציות SaaS גורם לאובדן שליטה על כמות המשתמשים הלא מפוקחים ובכך לחשיפת מאגרי המידע של הארגון לתקיפות. לעיתים רבות, מספיקה גישה בלתי מפוקחת לאפליקציית SaaS בודדת על מנת לתקוף את כלל מאגרי המידע של הארגון.
המוצר החדשני של גריפ מאפשר גילוי מהיר של איומים אלו, תיעדופם וניהול כלל תהליכי הטיפול והתיקון הנדרשים -כל זאת, בפלטפורמה אחת. על מנת לוודא שהטיפול באיומים אלו מתבצע בצורה המקיפה והמעמיקה ביותר, החברה עושה שימוש בטכנולוגיה המבוססת על אבטחת זהויות, וכך נותנת לצוותי האבטחה כלי שמגן על השימוש השוטף
באפליקציות הארגוניות בצורה פשוטה להטמעה. רק בשנה האחרונה נרשמה עלייה של כ-400 אחוזים בהכנסות של החברה, נתון המעיד על צורך ממשי וביקוש גובר בשוק לפתרון מסוג זה.
רשימת הלקוחות של גריפ מורכבת מעשרות חברות וארגונים ממגוון תעשיות לרבות בנקים, בתי חולים, וגם חברות Fortune 500, המביעות אמון בביצועי החברה. משרדי החברה ממוקמים בישראל (תל אביב) ובארה"ב (בוסטון) ולחברה 75 עובדים בשני המוקדים. צוות ה-R&D של החברה נמצא בישראל והוא שילש את גודלו בשנה האחרונה על מנת לתמוך בצמיחה מואצת זו.
"הצמיחה המהירה שלנו, הן מבחינת גודל החברה, מספר הלקוחות ואיכות המוצר, היא תוצאה ישירה של צוות חזק טכנולוגית ומקצועית אשר שוקד על התאמת המוצר לצרכי השוק", אומר מנכ"ל גריפ, ליאור יערי. "וזו רק ההתחלה - אנו ננצל את ההון שגייסנו על מנת לממש את החזון שלנו, להגדיר ולהוביל את שוק ה-SaaS Security. לצורך כך אנחנו מתכננים להתרחב בישראל ובארה"ב בצוותי R&D וה-Go-to-Market שלנו".
"יש לקרן ניסיון של למעלה מ-20 שנה באיתור חברות הפותרות בעיות מהותיות עבור ארגונים גלובליים. אצל גריפ זיהינו את היכולת לפתור נקודת כאב מהמשמעותיות שיש כיום לצוותי האבטחה, ובעזרת הטכנולוגיה הייחודית שפיתחה, לספק מענה יעיל וקריטי לשורה ארוכה של לקוחות", אמרה ספיר הרוש, שותפה בקרן Third Point Ventures. "מלבד כמות הלקוחות, גריפ עובדת עם ארגונים גלובליים שאנו אישית מכירים כמחמירים ותובעניים במיוחד בתחום האבטחה, והיכולת שלה לזכות באמונם לאורך זמן מרשימה ביותר על אף היותה חברה הנמצאת בשלב הצמיחה המוקדמת".
"גריפ מוכיחה שגם בתקופות מאתגרות, חברה שיש לה מוצר חזק שנותן מענה אמיתי לבעיות אקוטיות יכולה לשגשג", אומר עופר שרייבר, שותף בכיר בקרן YL Ventures, אשר הובילה את סבב הסיד של גריפ והשתתפה בסבבי ה-A וה-B שלה. "היזמים השכילו לפתור בעיה שכל חברה, גדולה כקטנה, סובלת ממנה - האתגר שבאבטחת השימוש הגובר באפליקציות SaaS בארגונים - ולכן המוצר מצליח גם בהיקפים גדולים. אין לנו ספק שגריפ תמשיך לצמוח ולהוביל בתחומה".
"העלייה המתמדת בשימוש בכלי SaaS מובילה בהכרח לעלייה משמעותית באיומי סייבר", אומר סוניל קורקורה, מנהל ב-Intel Capital אשר השתתפה בגיוס הנוכחי. "הגישה הייחודית של גריפ והדגש ששמה על תחום ה-Identity כמנוף שליטה יאפשרו לארגונים לאמץ כלי SaaS בצורה בטוחה ללא חשש לסיכון המידע שלהם".
״פלטפורמת ה-SSCP של גריפ יוצאת דופן ביכולת ההטמעה והיישום שלה, שמביאות ערך ללקוח מהיום הראשון", אומר ג׳יימס פריץ, סמנכ״ל אבטחת מידע ב-NFP. ״מעבר לאבטחת מידע, המוצר גם מסייע לחברה להתייעל ולצמצם כפילויות במוצרי אבטחה, מה שמבטיח החזר השקעה (ROI) משמעותי. עם גריפ, תהליכים שדרשו מהצוותים שלי עבודה של חודשים מסתיימים כעת תוך ימים ספורים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה