דיגיטל וטק

הסטארט-אפ הישראלי שנלחם בהלבנת הון באמצעות AI גייס 12.5 מיליון דולר

הפלטפורמה של IVIX עוזרת לגופים כמו רשויות מס, רשויות להלבנת הון, רשויות לסחר במידע פנים ורשויות ללוחמה בטרור, מכל רחבי העולם, להגיע למקורות של כספים, אשר אינם מדווחים לרשויות - תופעה שמתגברת עם התפתחות תחומי הקריפטו ומסחר אלקטרוני
מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום shutterstock)
חברה ישראלית בשם IVIX, אשר פיתחה טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית למלחמה בפשעים פיננסיים, השלימה בהצלחה סבב גיוס A עם 12.5 מיליון דולר, אשר מצטרפים ל-13 מיליון דולר אותם גייסה בסבב סיד. את סבב הגיוס הובילה קרן ההון סיכון Insight Partners וקרנות כמו Team8, Citi Ventures ו- Cardumen Capital לקחו חלק.
הפלטפורמה של IVIX עוזרת לגופים כמו רשויות מס, רשויות להלבנת הון, רשויות לסחר במידע פנים ורשויות ללוחמה בטרור, מכל רחבי העולם, להגיע למקורות של כספים, אשר אינם מדווחים לרשויות - תופעה שמתגברת עם התפתחות תחומי הקריפטו ומסחר אלקטרוני. בארה"ב בלבד, הפסדי הכנסות ממס מגיעים לכ-1 טריליון דולר בשנה. 
IVIX הוקמה בשנת 2020, על ידי מתן פטאל ודורון פסוב. פטאל, יוצא יחידת 8200, שבעברו ייסד את חברת סילברפורט, משמש כמנכ"ל החברה. פסוב, אשר שימש בעברו כמנהל מוצר בחברת Gita Technologies, מכהן באותו התפקיד גם ב-IVIX. החברה מונה היום 30 עובדים, רובם נמצאים בישראל. הכספים שגייסה IVIX, נועדו לצורך הרחבת תכניות הפיתוח ומחקר שלה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה