דיגיטל וטק

סטארט-אפ ניישן: חברה ירושלמית עם בשורה בתחום הבינה המלאכותית

לייטריקס היא החברה הראשונה שמנגישה את חווית עריכת וידאו באמצעות AI במובייל, שדרוג שמקצר משמעותית את זמני העיבוד ומציע תצוגות מקדימות בזמן אמת. מאז 2022, כאשר לייטריקס חשפה את יכולות ה-AI הראשונות שלה, האפליקציות של החברה זוכות לפופולריות אדירה ברחבי העולם עם ממוצע התקנות של למעלה מ-100 אלף בשבוע
מערכת ice | 
לייטריקס (צילום אייל מרילוס)
חברת ההייטק הירושלמית לייטריקס מודיעה כי הטמיעה מספר יכולות בינה מלאכותית גנרטיבית באפליקציה שלה שמיועדת לעריכת וידאו – Videoleap. יכולות ה-AI החדשות, שהוטמעו לצד כלי העריכה המתקדמים שקיימים באפליקציה, יאפשרו למשתמשים לייצר נראות חדשה לווידאו, המבוססת על ג׳ינרוט בינה מלאכותית לסרטון קיים (סרטונים של עד 10 שניות), ליהנות ממגוון רחב של תבניות עריכה ייחודיות (טמפלטים) ואפשרות להעלות תמונה אחת וטקסט כדי ליצור חווית תמונה מתמשכת המשלימה את המשכיות התמונה במהירות (מעין zoom out\in מלאכותי לתמונה).
לייטריקס היא החברה הראשונה שמנגישה את חווית עריכת וידאו באמצעות AI במובייל, שדרוג שמקצר משמעותית את זמני העיבוד ומציע תצוגות מקדימות בזמן אמת. מאז 2022, כאשר לייטריקס חשפה את יכולות ה-AI הראשונות שלה, האפליקציות של החברה זוכות לפופולריות אדירה ברחבי העולם עם ממוצע התקנות של למעלה מ-100 אלף בשבוע. בחודשים מאי ויוני אפליקציית Photoleap של החברה דורגה במקום השני בחנות ההורדות של אפל, כאשר היא משאירה מאחור את סנאפצ'ט, יוטיוב ואינסטגרם ובמקום הראשון בחנות ההורדות של גוגל – בקטגוריה שלה. בנוסף לתכונות המתקדמות החדשות שהוטמעו, Videoleap מאפשרת שליטה בעריכת וידאו בקלות מרבית. ניתן לבצע בה חיתוכים, הסרת רקעים ואובייקטים וגישה לספריית משאבים יצירתית הכוללת מדבקות (סטיקרים), פילטרים, אפקטים וגופנים. 
בין יכולות הבינה המלאכותית הגנרטיבית שמציגה לייטריקס באפליקציית Videoleap:
- Video-to-Video (AI affects): יכולת שמאפשרת למשתמשים לערוך וידאו בעזרת בינה המלאכותית ולשנות את נראות הוידאו בהתאם לפרי דמיונם (סרטונים עד 10 שניות). 
- AI Templates: מציע תבניות עריכה ייחודיות (טמפלטים) המשלבות יכולות AI ומאפשרות למשתמשים לערוך מחדש סרטונים עם סגנונות שנלקחו ממשתמשים אחרים או מצוות הקריאייטיב של Videoleap. 
- AI infinite Zoom: יכולת המאפשרת למשתמשים להעלות תמונה אחת וטקסט כדי ליצור תמונה מתמשכת המשלימה את הרקע של  עצמה במהירות. הרינדור (עיבוד) לוקח בין 10-15 שניות עד לקבלת התוצאה ב- AI (שזה מהיר יותר מכלים של מתחרים אחרים שכרגע זמינים בשוק בפי 20). 
בנוסף לתכונות המתקדמות החדשות שהוטמעו, Videoleap ממשיכה להציע גם כלי עריכת וידאו קלאסיים, כמו חיתוכים, הסרת רקעים ואובייקטים וגישה לספריית משאבים יצירתית הכוללת מדבקות (סטיקרים), פילטרים, אפקטים וגופנים. במרוץ ה-GenAI, לייטריקס היא הראשונה שמציעה חווית עריכה בטכנולוגיה זו בסמארטפון.
זאב פרבמן, שותף-מייסד ומנכ"ל לייטריקס: "יכולות ה- Video-to-Video שהטמענו באפליקציות שלנו הן הצעד הראשון לקראת עתיד בו נאפשר למשתמשים ברחבי העולם ליצור הפקות וידאו ברמה הוליוודית בקלות. ככל שטכנולוגיית ה-GenAI ממשיכה להתפתח כך נראה דינמיקה חדשה בין יצירה לטכנולוגיה. מטרתנו בלייטריקס להמשיך ולקדם דמוקרטיזציה והנגשה של כלים יצירתיים מבוססי בינה מלאכותית ובכך לצמצם את הפער בין הדמיון שלנו למציאות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה