דיגיטל וטק

סיילספורס מציגה מוצר מהפכני: הבינה המלאכותית נכנסת לענן

סיילספורס משיקה את AI Cloud, הדרך המהירה והאמינה ביותר לשפר את חוויות הלקוחות ואת הפרודוקטיביות של החברה עם AI גנרטיבי עבור הארגון
מערכת ice | 
מארק בניוף, יו"ר ומנכ"ל חברת סיילספורס (צילום Christie Hemm Klok /ויקיפדיה, vecteezy)
סיילספורס, המובילה העולמית בתחום ה-CRM, משיקה את AI Cloud, הדרך המהירה והאמינה ביותר עבור לקוחות סיילספורס לשפר את חוויות הלקוחות ואת הפרודוקטיביות של החברה עם AI גנרטיבי עבור הארגון. AI Cloud היא סט יכולות המותאמת לאספקת חוויות אמינות, פתוחות ובזמן אמת בכל היישומים ושיטות העבודה. השכבה החדשה של Einstein GPT Trust פותרת את החששות הקשורות לאימוץ AI גנרטיבי על ידי כך שהיא מאפשרת ללקוחות לעמוד בדרישות אבטחת הנתונים ותאימות הארגוניות שלהם, תוך שהיא מציעה ללקוחות את היתרונות של AI גנרטיבי.
בליבה של AI Cloud נמצא איינשטיין, ה-AI הראשון בעולם ל-CRM, שמפעיל כעת למעלה מטריליון תחזיות בשבוע באפליקציות של סיילספורס. עם AI גנרטיבי, איינשטיין עוזר להפוך כל חברה ועובד לפרודוקטיביים יותר במכירות, שירות, שיווק ומסחר.

AI Cloud תאפשר לנציגי מכירות ליצור בצורה אוטומטית ובמהירות מיילים מותאמים אישית לצרכי הלקוח שלהם, ולצוותי שירות ליצור תשובות צ'אט אוטומטיות מותאמות אישית לסוכנים כמו גם סיכומי פניות. אנשי שיווק יכולים ליצור תוכן מותאם אישית בצורה אוטומטית כדי למשוך לקוחות ולקוחות פוטנציאליים באמצעות מיילים, נייד, אינטרנט ופרסום. אנשי הקומרס יכולים ליצור תובנות והמלצות אוטומטיות כדי לספק חוויות קנייה מותאמות אישית בכל שלב במסע של הקונה. יחד עם זאת, מפתחים יכולים ליצור קוד בצורה אוטומטית, לחזות באגים פוטנציאליים בקוד ולהציע תיקונים.
AI Cloud יעזור למלא את פער האמון הזה בעזרת שכבת ה- Einstein GPT Trust החדשה, אשר תסייע למנוע ממודלי שפה גדולים (LLMs) לשמור נתוני לקוחות רגישים. הפרדה זו, של נתונים רגישים מה-LLM, תעזור ללקוחות לשמור על בקרות ניהול נתונים תוך ניצול מלוא הפוטנציאל של AI גנרטיבי.
"AI מעצבת מחדש את העולם שלנו ומשנה את הארגון בדרכים שלא תיארנו לעצמנו, וכל חברה צריכה להפוך לממוקדת AI", אמר מארק בניוף, יו"ר ומנכ"ל סיילספורס. "AI Cloud בנוי על פלטפורמת ה- CRM מספר אחת בעולם, והיא הדרך המהירה והקלה ביותר עבור הלקוחות שלנו לעשות שימוש בכוח המדהים של AI, עם אמון במרכז, המונע על ידי שכבת האמון החדשה של איינשטיין GPT . AI Cloud יספק חדשנות, פרודוקטיביות ויעילות מדהימים עבור כל חברה".
AI Cloud ישלב טכנולוגיות של סיילספורס, כולל איינשטיין, Data Cloud, Tableau, Flow ו-MuleSoft כדי לספק AI אמין ופתוח עבור ארגונים. כמו כן, כחלק מהמחויבות של סיילספורס לאקוסיסטם פתוח, AI Cloud מיועד לשלב מודלי שפה משירותי האינטרנט של אמזון (AWS), Anthropic, Cohere ואחרים - כולן בתוך התשתית של סיילספורס.
AI Cloud יאפשר ללקוחות להשתמש במודלי שפה של סיילספורס שפותחו על ידי צוות המחקר של סיילספורס לתחום ה-AI, כדי להפעיל יכולות מתקדמות כגון יצירת קוד וסיוע באוטומציה של תהליכים עסקיים, דבר המשנה מהותית את האופן שבו עסקים מתקשרים עם תוכנת ה-CRM שלהם. מודלי השפה של סיילספורס כוללים - CodeGen, CodeT5+ ו-CodeTF - עוזרים לחברות להגדיל את הפרודוקטיביות, לגשר על פער הכישורים, להפחית את עלות ההטמעות ולזהות טוב יותר טעויות.
סיילספורס מספקת בינה מלאכותית מהימנה לכל מוצר עם ההשקות האחרונות שלה: Sales GPT, Service GPT, Marketing GPT, Commerce GPT, Slack GPT, Tableau GPT, Flow GPT ו-Apex GPT.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה