דיגיטל וטק

טיקטוק שואפת להגדיל את הכנסותיה פי 4 – עוד השנה

הרשת החברתית מתכננת להגדיל את המכירות באתר הסחר המקוון שלה עד לכדי 20 מיליארד דולר בשנה הקרובה, לעומת 4.4 מיליארד דולר בשנה קודמת. בעיקר בונה החברה על מכירות במהלך שידורים חיים
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום shutterstock)
TikTok, פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית שבבעלות ByteDance, מתכננת להרחיב משמעותית את עסקי המסחר האלקטרוני שלה. לפי פרסומים בתקשורת העולמית, החברה מתכננת לייצר מכירות של עד 20 מיליארד דולר השנה דרך אתר הסחר המקוון שלה, TikTok Shop.
יעד שאפתני זה מייצג עלייה של פי 4 מההכנסות בסך 4.4 מיליארד דולר שהושגו בשנה שעברה. כעת, טיקטוק שואפת למנף את בסיס המשתמשים האדיר שלה ואת מגמת הרכישות ההולכת וגוברת במהלך שידורים חיים כדי להניע צמיחה משמעותית ברווחים.

עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים ברחבי העולם, מתוכם למעלה מ-150 מיליון ממוקמים בדרום מזרח אסיה, TikTok מהמרת על השוק האסייתי, במיוחד במדינות כמו אינדונזיה, כדי להניע את הצמיחה הזו.
כמו כן, החברה פועלת באופן פעיל להרחבת מכירות המסחר האלקטרוני שלה בארצות הברית (שם היא מתהדרת ב-150 מיליון משתמשים) ובאירופה, מתוך הכרה בפוטנציאל השוק המשמעותי באזורים אלו. לשם כך, לפי הדיווחים, TikTok משתפת פעולה עם TalkShopLive מלוס אנג'לס כדי להשיק פלטפורמת קניות בשידור חי. שותפות זו נועדה להוציא למיקור חוץ את הפעילות של פלטפורמת המסחר האלקטרוני של TikTok, מה שמאפשר לחברה להתחבר למגמה ההולכת וגוברת של רכישות בשידורים חיים בצפון אמריקה.
למרות הביקורת מצד ממשלות ורגולטורים עקב חששות לגבי פרטיות הנתונים והשתייכות פוליטית לכאורה למדינה הסינית, נראה שתוכניות הצמיחה וההתרחבות של TikTok אינן דועכות. עם השילוב הייחודי שלה של מדיה חברתית ומסחר אלקטרוני, TikTok עומדת להפוך לשחקן מרכזי בנוף הקניות המקוונות העולמי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה