דיגיטל וטק

"יש שבאים לצפות": עולם הסקס הפרוע של עמק הסיליקון נחשף

מאחורי העולם הנוצץ והטכנולוגי של עמק הסיליקון, מתחתנים ומשקיעים לוקחים סמים ומקיימים מסיבות סקס קבוצתי לאורך הלילה
מערכת ice | 
XXX (צילום pexels edit ice)
לאחר שנחשף כי בוב לי - המייסד של קאש אפ שנרצח באופן טראגי - התמכר ל-"מסיבות סקס וסמים מחתרתיות", מקורות אמרו שהוא רק אחד מרבים בעמק הסיליקון שנטלו חלק "בסצנה".
מקורות טוענים כי מה שמכונה "סגנון חיים" - שבנוי סביב פתיחות מינית, ניסויים בסמים ותחושה כללית של התנהגות מופקרת - אינו נדיר בקרב מגזר מסוים של מנהלי טכנולוגיה ויזמים באזור.

מקורב אחד מעמק הסיליקון נזכר שהשתתף במסיבת סקס קבוע שהייתה מאוד פופולרית בקרב קהל ההייטק. מה שהתרחש במסיבה, שהתקיימה במה שלטענתו נראה כמו מחסן, הוא רחוק מנורמלי. 
"במפלס עליון היה חלל משחקים עם מזרונים בפנים ומגבות בחוץ", אמר המקורב ל"פוסט". "זה היה כמו ללכת למסיבת הייטק, חוץ מזה שכולם הורידו את הבגדים ועלו למעלה לעשות סקס".
המקורב הסביר שלפחות עבור חלק מהנוכחים זה עולם חדש לגמרי.
"יש נקודת מבט שלחנונים שהפכו למיליונרים יש עכשיו משהו פתוח בפניהם [הזדמנויות למין וסמים] באופן שלא היה קודם", אמר המקורב. "הרבה מהאנשים האלה היו חנונים."
כעת, הוסיף המקורב, החנונים של פעם הם "כוכבי רוק" בתעשייה שלהם: "כשיש כסף וגישה וכוח, הכל הולך ביחד".
בספרה, "Brotopia: Breaking Up the Boys' Club of Silicon Valley", אמילי צ'אנג כותבת על מעגל של מסיבות סמים וסקס שמושכות את אליטת ההיי-טק - מייסדים ומשקיעים מהסיבוב הראשון - לאחוזות וטירות שהיו מביאות בושה לחגיגות ברומא העתיקה.
היא מתארת אנשים רציניים ומצליחים שמתפארים "באופן שבו הם הופכים את הפרדיגמות המסורתיות בחייהם הפרטיים, בדיוק כפי שהם עושים בעולם הטכנולוגיה שבו הם שולטים".
סיפרה של צ'אנג חושף כי הפעילויות מתחילות בדרך כלל עם שלוליות חיבוקים - קבוצות של אנשים שרועים בסמיכות הדוקה זה לזה, לעתים קרובות כשהעכבות שלהם משוחררת על ידי סמים. בסופו של דבר, היא כותבת, אנשים מתפצלים לקבוצות של שניים או שלושה כדי לקחת את הפעילויות הלאה בחדרים פרטיים.
צדדים אחרים אינם כל כך דיסקרטיים.
"יש בזה צד של תערוכה ציבורית", אמר לפוסט ג'וש פאוורס, שמנהל מועדון פטיש בסן פרנסיסקו בשם Power Exchange. "המשתתפים עשויים ללכת לשם עם אדם אחר ולגרום לאנשים אחרים לצפות בהם. יש קורלציה מובהקת בין מה שהולך אצלנו במועדון לבין הטכנולוגיה שדוחפת את התרבות בסן פרנסיסקו".
פאוורס אמר שחלקבמסיבות שנועדו להייטקיסטים בררנים יש סלקציה לפניכן לאנשים שרוצים להצטרף: "רבים מהם יבקשו ממך לשלוח תמונות שמראות איך אתה נראה ומי אתה. חלקם מבוססי סטטוס, מכוונים לאנשים ברמה גבוהה".
אחד ממפגשי המין המובילים עבור אלו העוסקים בתחום הטכנולוגיה הוא אירוע סצנת סווינגרים הידוע כ-"מסיבות ברונזה" - הכולל בין הכללים שלה שהנוכחים צריכים רק ללחוש או "לא לדבר בכלל".
"מסיבת הברונזה" לא רק מושכת אנשים מעמק הסיליקון, אלא שהמיזם הוא תוצר לוואי של העולם הזה: בן פולר, האיש מאחורי המסיבות האלה, היה פעם יזם טכנולוגי בעצמו. לפי CNN, הוא מכר את החברה הראשונה שלו תמורת "פחות מ-5 מיליון דולר".
לורי סיגל כיסתה את "סגנון החיים" בספרה "דמויות מיוחדות: ההרפתקאות שלי עם הטיטאנים וההפרעות של הטק".
בספר היא נזכרה פעם אחת שנתקלה באייל מסיבות סקס שהיה לו קהל לקוחות עתיר טכנולוגיה - כולל, הוא התרברב, חבר מפתח בצוות הפיתוח של האייפון.
בנוסף, הוא חשף, "הבחור שיצר את תוכנת הצ'ק-אין שלנו בעצם בנה את אורקל."
באשר לסמים, פאוורס - שציין כי אסור להשתמש בהם בשטחי Power Exchange - אישר כי "חלקם [משתתפי מסיבות מין] הם בעלי אוריינטציה לסמים. חלקם מרגישים שהם צריכים את זה ושדברים לא יקרו אם אנשים לא יקבלו סמים".
וזה לא הכל מותרות נוצצת, כפי שהמקורב נזכר במסיבת מין אחת שהתקיימה בבית פרטי.
"היה פורנו במוניטורים במסדרון. זו לא הייתה אחוזה של מיליארדר. זה היה בית בינוני. זה הרגיש קצת גס", אמר המקורב. "זה היה לגמרי נשים וגברים מעמק הסיליקון."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה