דיגיטל וטק

אחרי טוויטר: גוגל בשינוי ענק למשתמשים בג'ימייל

הווי הכחול החדש יופיע אוטומטית לצד שמות של חברו שאימצו את מאפיין BIMI הקיים של ג'מייל
מערכת ice |  1
גוגל (צילום pexels)
גוגל הולכת להתחיל להציג וי כחול לצד שמות השולחים הנבחרים בג'ימייל כדי לאמת את זהותם, כך הודיעה ענקית הטכנולוגיה ביום רביעי. הווי הכחול החדש יופיע אוטומטית לצד שמות של חברו שאימצו את מאפיין BIMI הקיים של ג'מייל.

תכונת BIMI, שהושקה בשנת 2021, מחייבת את השולחים להשתמש באימות חזק ולאמת את לוגו המותג שלהם כדי להציג לוגו מותג כדמות במיילים. משתמשים יראו כעת סמל עבור שולחים שאימצו את תכונת BIMI. גוגל אומרת שעדכון זה יעזור למשתמשים לזהות הודעות משולחים לגיטימיים לעומת מתחזים.
לאחר שתרחף מעל הסימן הכחול שליד שם השולח, תראה סמל שאומר "שולח האימייל הזה אימת" שהוא הבעלים של הדומיין והלוגו בתמונת הפרופיל.
"אימות דוא"ל חזק עוזר למשתמשים ולמערכות אבטחת דוא"ל לזהות ולעצור דואר זבל, וגם מאפשר לשולחים למנף את אמון המותג שלהם", כתבה החברה בפוסט בבלוג. "זה מגביר את האמון במקורות הדוא"ל ומעניק לקוראים חוויה סוחפת, יוצר מערכת דוא"ל טובה יותר לכולם."
סימני ביקורת כחולים עלו לכותרות בחודשים האחרונים, בעיקר בגלל הבלגן בטוויטר שהחל כשהרשת החברתית בבעלות אילון מאסק החלה למכור אימות. בשבוע שעבר, טוויטר נפטר רשמית מסימני ביקורת כחולים מדור קודם, בעוד שבתחילת השבוע תקלה החזירה אותם לרגע אם עדכנת את הביוגרפיה שלך.
כמובן, סימני אימות אינם רק של טוויטר, שכן ליוטיוב, פינטרסט, טיקטוק ופלטפורמות דיגיטליות רבות אחרות יש צורה כלשהי של אימות. במרץ, מטא לקחה עמוד מהספר של מאסק והשיקה סימני אימות בתשלום, ואפילו לינקדאין הציגה לאחרונה תגי אימות.
ג'ימייל משיק את סימני הביקורת הכחולים המאומתים החל מהיום הן בחשבונות וורקספייס והן בחשבונות גוגל האישיים, כך שסביר להניח שתתחילו לראות אותם בקרוב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהתחלה בחינם, לאחר מכן בכסף (ל"ת)
    מורן 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור