דיגיטל וטק

מוקדם מהצפוי: התקנת Edgility של באטמ מקדימה את הלו"ז

חברת באטמ מודיעה כי הפריסה הראשונה בארגון גדול של Edgility, הפתרון לרשתות וירטואליות ומחשוב קצה, מקדימה את לוחות הזמנים המתוכננים
מערכת ice | 
מוטי נגר באטמ (צילום אביתר נגר)
באטמ, חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, מודיעה כי הפריסה הראשונה בארגון גדול של Edgility, הפתרון לרשתות וירטואליות ומחשוב קצה, מקדימה את לוחות הזמנים המתכוננים.
החברה החלה בהתקנת פתרון ה-Edgility עבור חברת CEMEX S.A.B, מובילה עולמית בתחום חומרי הבנייה והלקוחה הארגונית הגדולה הראשונה של באטמ עבור Edgility, בשנה הקודמת עם תכנון להשלמה בשנת 2024.

במקביל, החברה ממשיכה להתקדם היטב בהסכם עם סיטיפייבר, פלטפורמת הסיבים האופטיים העצמאית הגדולה בבריטניה, אשר נחתם באוקטובר 2022. במסגרת הסכם זה הלקוח מאמץ את הגרסה המתקדמת של Edgility אשר הרחיבה את יכולות השירותים הווירטואליים המובנים שלה. הפלטפורמה המתקדמת, שהושקה החודש, כוללת פונקציות וירטואליות מובנות, עם פיירוול וירטואלי של הדור הבא (vNGFW) ונתב וירטואלי, שנועד להפחית עלויות ללקוחות בהשוואה להתקנים המשתמשים בפונקציות וירטואליות חיצוניות (VNF) וכן לפשט את הפריסה.
מוטי נגר, מנכ"ל באטמ, מסר: "אנו נרגשים מאוד מההתקדמות שעשינו עם Edgility. בעקבות ההתנסות ביתרונות של הפתרון שלנו, הלקוחות שלנו מבקשים להאיץ את ההתקנה וכן לבחון שימושים נוספים עבורם. הפריסה עם CEMEX הייתה מוצלחת מאוד והיא מקדימה את לוח הזמנים, והשותפות שלנו עם סיטיפייבר הביאה לחדשנות שמונחית על ידי הבנת צרכי הלקוח ולהשקת הגרסה אחרונה והמתקדמת של הפלטפורמה שלנו. לצד זאת, אנו ממשיכים לקבל הכנסות דרך שותפי האינטגרציה שלנו ונמצאים בדיונים מתקדמים להרחיב את בסיס הלקוחות של Edgility. כתוצאה מכך, ההכנסות שלנו מ-Edgility ברבעון הראשון של 2023 כמעט משתוות לאלו שהתקבלו במהלך כל שנת 2022, ואנו ממשיכים במסלול לצמיחה משמעותית בהכנסות מ-Edgility בשנה זו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה