דיגיטל וטק

מוצר חדש מגיע לישראל: כך איומי הסייבר יאבדו מכוחם

ענקית הטכנולוגיה Akamai השיקה מוצר אבטחה חדשני Hunt בפיתוח ישראלי, הכלי משתמש בקונספט ההגנה של פלטפורמת גארדיקור, המבוסס על הפרדת הרשת הארגונית ליחידות קטנות ו-Zero Trust, שמשמעותו אפס אמון ובחינה של כל תקשורת פנימית וחיצונית
מערכת ice |  1
משבר הקורונה (צילום Gerd Altmann from Pixabay)
ענקית טכנולוגיות הענן אקמאי השיקה מוצר אבטחה חדשני בשם Akamai Hunt, שפותח בישראל על בסיס הטכנולוגיה של חברת הסייבר Guardicore. הכלי משתמש בקונספט ההגנה של פלטפורמת גארדיקור, המבוסס על הפרדת הרשת הארגונית ליחידות קטנות ו-Zero Trust, שמשמעותו אפס אמון ובחינה של כל תקשורת פנימית וחיצונית.
הוא מצליב את נתוני התקשורת הארגונית יחד עם מאגרי הידע והמודיעין העצומים והמתעדכנים של אקמאי על איומי סייבר גלובלים על מנת לאפשר לארגונים לזהות ולתקן סיכונים בסביבות הענן שלהם.

"Hunt משלב את המידע האדיר שאקמאי מקבלת מהפצת מעל ל-30% מהתוכן באינטרנט עם הטכנולוגיה של גארדיקור שרואה את כל תעבורת הרשת הפנים ארגונית על מנת להעניק לחברות רמה חדשה של הגנה," אומר פבל גורביץ', סמנכ"ל בכיר של מוצרי אבטחה ארגונית ומנהל הפעילות של אקמאי בישראל. "בעבר Hunt היה זמין לקבוצה מצומצמת של לקוחות גארדיקור. כעת הגדלנו, הרחבנו ושיפרנו את המוצר עם ניתוח של ביג דאטה לזיהוי פעילויות חשודות וחריגות כדי לענות על דרישה רחבה מארגונים עם סביבות ענן גדולות יותר".
"רכישת גארדיקור על ידי אקמאי והטמעת פעילות הסייבר של החברות פתחה עבורנו גישה למערך נתונים גדול מאוד של התקפות, הנראות באמצעות מערכת שמות הדומיינים העולמית (DNS), חומת האש של יישומי אינטרנט (WAF) וטביעות רגל מבוזרות של התקפות מניעת שירות (DDoS), ששיפרו את יכולות הזיהוי של ה-Hunt," אמר גורביץ'. "בנוסף להיקף החדש והמאסיבי של המידע, הכלי בנוי על ארכיטקטורה המאפשרת מהירות פעולה של פי 100 מהר יותר מבעבר ומטפלת באיסוף וניתוח של אירועים כדי לצמצם את זמן הזיהוי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פשוט עצלנים!!!!
    אנצי! 03/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברות הסייבר ויצרניות הסלולרי מודעות למתקפות סייבר ועדיין לא עושות מספיק כדי ליצר אנטי וירוס חזק ויעיל,במחיר שווה לכל נפש,שברגע שהוא מזהה מה שייך לטלפון או למחשב,הוא יהרוס כל דבר זר שלא שייך אליו!!!!
    סגור