דיגיטל וטק

החיים טובים: ב-LG לא מרגישים את המשבר

ענקית האלקטרוניקה אמנם מודה שבניגוד לנוהג, השנה כמעט אף אחד לא קנה טלוויזיה חדשה לקראת המונדיאל - אך מצד שני, כולם קנו מכשירי חשמל "לבנים" מהדגמים היקרים ביותר שקיימים, מה שאיפשר להכנסות החברה להגיע לשיא של כל הזמנים 
יאיר מור | 
ביתן LG בתערוכת MWC2015 (צילום Karlis Dambrans / flickr)
ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית LG יכולה לחגוג, לאחר שחשפה את הדו"ח השנתי שלה לסיכום 2022 ובניגוד לחברות רבות אחרות בתחומים בהם היא עוסקת, היא הצליחה לרשום גידול כמעט בכל מדד אפשרי. 
הכנסות LG לשנת 2022 הגיעו לסך של 83.5 טריליון וון - זינוק של 12.9% לעומת 2021, הנתון הגבוה ביותר בהיסטוריה הארוכה של החברה וחצייה של רף מדהים - רק ב-2021 היא רשמה לראשונה הכנסות של מעל 70 טריליון וון, ושנה לאחר מכן, בזמן שרוב המתחרות יורדות או רושמות עליות זעירות, היא עלתה בעוד 10 טריליון וון בהכנסות. בסעיף הרווח התפעולי היא רשמה 3.6 טריליון וון. 
החברה זקפה את העלייה בעיקר לשתי חטיבות: חטיבת מכשירי החשמל הביתיים (מקררים, תנורים, מדיחי כלים, מכונות כביסה, מזגנים וכדומה), שזינקה ב-10.3% להכנסות של 29.9 טריליון וון בזכות ביקוש דווקא למכשירי החשמל היקרים ביותר של החברה, וחטיבת הרכיבים לרכבים, שנסקה ב-29.1% ל-8.6 טריליון דולר והיוותה לראשונה מעל 10% מכלל הכנסות LG. 
בחטיבת הבידור (כלומר טלוויזיות, רמקולים ואוזניות) נרשמו הכנסות בסך 15.7 טריליון וון בלבד, בשל ירידה בביקוש לטלוויזיות למרות המונדיאל (ככל הנראה רבים כבר שידרגו את הטלוויזיות בתקופת הקורונה והשנה לא טרחו לשדרג שוב עבור גביע העולם בכדורגל). החברה ציינה כי בניגוד לטלוויזיות עצמן, הכנסותיה משירותי הקשורים בהן - פרסומות ותכנים - הוכפלו פי עשרה מאז 2018, ובכך היא מתמקדת כעת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה