דיגיטל וטק

אילון מאסק נחשף: האם השתכר והביך את עצמו בטוויטר?

מנכ"ל טוויטר צייץ במבוכה והודה כי שינה את שמו לשטות מוחלטת וכעת הוא לא יכול לשנות אותו חזרה. המשתמשים ברשת החברתית מיהרו לצחוק עליו – אך האמת הרבה פחות מביכה עבור מאסק
יאיר מור |  1
אילון מאסק (צילום shutterstock)
"שיניתי את שמי למר ציוץ, ועכשיו טוויטר לא נותנת לי לשנות אותו בחזרה", כך צייץ אילון מאסק ביום רביעי בצהריים לפי שעון קליפורניה (אחרי חצות הלילה בין רביעי לחמישי אצלנו).
עד מהרה לעגו לו צייצנים רבים, עם בדיחות נוסח "לו רק היית מכיר מישהוא בטוויטר שיכול לעזור", או לחלופין בציוצים רציניים יותר בנוסח "אבל טוויטר זה אתה!".
כמה מגיבים הוסיפו בדיחות אחרות, כמו אחד ששאל אם מאסק יכול לשנות את שמו של הנשיא, ג'ו ביידן, ל"מר ישנוני".
לא מעט מגיבים שמו לב לעובדה משונה: למרות שינוי השם, חשבונו של מאסק עדיין מציג וי כחול, למרות שלאחר הניסיון הכושל הראשון להשיק מחדש את שירות המנויים ואימותי החשבון בתשלום, הודיע מאסק כי מעתה כל שינוי שם יצריך תהליך אימות מחדש. כמה מהמגיבים רמזו בציניות כי נראה שלמאסק יש עדיפות ותעודת זהות עם פרטים מזויפים – אך אחרים שבדקו זאת גילו תשובה מרגיזה עוד יותר: מאסק לא צריך לאמת את חשבונו מחדש בכל שינוי שם מכיוון שהחשבון שלו מאומת באימות הישן, ללא תשלום, וללא התנאי המחייב אימות מחדש בכל שינוי.
בכל מקרה, אם אתם תוהים מה גרם למאסק לבצע את השינוי המבדר – התשובה ככל הנראה אינה שהוא היה שיכור באמצע הצהריים. כתב העיתון הכלכלי פייננשל טיימס, פטריק מקגי, חשף כי מדובר בבדיחה על אירוע שקרה בזמן החלק השלישי של עדותו של מאסק בבית המשפט בקליפורניה בתביעה של משקיעי טסלה בעקבות הציוץ של מאסק מ-2018 על עסקה להפיכת החברה לפרטית, שגרמה למניה להתפרע ועלתה למשקיעים מסוימים הון תועפות.
לפי מקגי, בזמן חקירת-הנגד של מאסק התייחס אליו עורך הדין של הנתבעים כ"מר ציוץ" (Mister Tweet). מאסק ענה מייד: "מר ציוץ? בעצם, זה די מדויק", לקול צחוקים רמים מהקהל באולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פייק... כמה רחוק תגיעו בשביל כמה קליקים
    רונן 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב 28.10.22 אילון מאסק נכנס לטוויטר ושינה את השם. הוא עובד כל כך קשה כשהוא מגיע סוף סוף הביתה הוא הולך לישון. מסיבות שיכרות אולי זה התחום של הכותב שלוקח דימויים מעולמו. תת רמה של כתבה.
    סגור