דיגיטל וטק

מאסק נחשף ע"י ישראלים: זו האמת המרה על טוויטר

חברה ישראלית חושפת את קנה המידה של הבריחה מטוויטר, שעולה לה כסף ולפי כל הסימנים מכניסה את מאסק ללחץ אמתי
יאיר מור | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום shutterstock)
ההשתלטות של אילון מאסק על טוויטר לפני חודש וחצי הובילה לבריחת מפרסמים מהרשת החברתית – העובדה הזו היתה ידועה כבר זמן מה, ומאסק אף אישר אותה מספר פעמים. אך כעת נחשף מידע חדש שמצביע על היקף בריחת המשקיעים – והנתונים האלה צריכים להדאיג את מאסק מאוד.
לפי נתוני החברה הישראלית סימילארווב, המנטרת את התנהגות הגולשים באתרי אינטרנט ואפליקציות, באוקטובר – החודש הראשון של מאסק כבעליה של הרשת החברתית – ירד השימוש באתר כלי ניהול הפרסומות שלה בשיעור מדהים של 74% לעומת החודש המקביל אשתקד; בנובמבר הבריחה החמירה עוד יותר, והשימוש ירד ב-85% לעומת שנה קודם לכן. בימים הראשונים של החודש הנוכחי הנתונים היו כה גרועים שלכלים של החברה לא היה מספיק מידע כדי למדוד כמה נמוך השימוש בכלי ניהול הפרסומות כעת, כך מסרה החברה לעיתון וול-סטריט ג'ורנל.
הנתונים הללו עשויים להסביר מדוע טוויטר מציעה בשבועות האחרונים הנחות מפליגות על פרסום ברשת החברתית, בדמות "מאצ'ינג" של גובה ההוצאה שלהם על פרסום עד סכום של מיליון דולר – כלומר, הכפלה של החשיפה לפרסומות, שמשמעותה הנחה של 50% על מחיר החשיפה. זאת בזמן שבפייסבוק מציעים כיום מחירים נמוכים ב-18% בלבד לעומת אותה תקופה אשתקד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה