דיגיטל וטק

מומחים ממליצים: אלו המחשבים הניידים הטובים ביותר

לקראת הבלאק פריידי בשישי הקרוב, הגיע הזמן לגלות איזה מחשב נייד הוא המומלץ ביותר מכל בחינות, איזה הכי שווה את הכסף ואיזה מהם מפתיע גם במחיר נמוך מאד?
מערכת ice |  3
מחשב נייד (צילום unsplash)
כפי שדיווחנו לאחרונה, למרות שמשבר הקורונה נמצא ברובו מאחורינו עדיין מרבית העובדים בארץ ובהחלט ברחבי העולם ממשיכים לעבוד מהבית ואף מעדיפים זאת. כמו כן, הסתבר כי בעקבות המגמה הזו אנשים רבים נוטים לעזוב את מקום העבודה אם התנאים הטכנולוגיים בחברה לא עומדים בסטנדרט גבוה. 
כעת, בעקבות המידע הזה המומחים חושפים מהם חמשת המחשבים הניידים האיכותיים ביותר שתוכלו לרכוש, על מנת להימנע מכשלים טכנולוגיים ועל מנת שתוכלו ליהנות מאיכות טכנולוגית בלתי מתפשרת, בין אם אתם סטודנטים, מורים או שכירים. 
במקום הראשון והנכסף נוכל למצוא את חברת 'דל' עם הדגם דל XPS 13. על פי המומחים אמנם לא מדובר במחשב האסתטי ביותר אך מדובר במחשב האיכותי והנוח ביותר. למחשב 13 אינץ' והוא גם מגיע במספר מודלים משודרגים ולפי מספר גדלים. מדובר במחשב בעל ביצועים מהירים ומרשימים, עיצוב נחמד ואופציית טאץ' נהדרת.
במקום השני מככבת חברת HP עם דגם Spectre x36. על פי המומחים מדובר במחשב נוח מאד לאנשי עסקים שנמצאים בדרכים וכי לו תוכנה חזקה במיוחד עבור עבודה וגם עבור פנאי ומשחקים. לצד זאת, האלמנט החשוב ביותר הוא חיי סוללה של לפחות 10 שעות. התלונה היחידה היא המחיר היקר במעט ולמרות זאת מתברר שזה ממש שווה את המחיר.
במקום השלישי נמצא סוף סוף את המק בוק של אפל, וספציפית את הדגם אייר M2. על פי המומחים מדובר במחשב מעוצב נוח, דק, קליל ומותאם לניידות. למחשב יש חיי סוללה ארוכים של 14 שעות, זמן תגובה מהיר מאד ותוכנה חזקה במיוחד. לצד כל אלו ישנו כמובן העיצוב האופנתי, התוספות הכיפיות שכוללות אלמנטים של טאץ' ID, מצלמה איכותית ועוד. 
במקום הרביעי נמצא את מייקרוסופט עם הדגם Surface Pro 8. המחשב התחדש לאחרונה בעדכונים עם רזולוציה גבוהה, מסף ומקלדת שניתנים להפרדה וכמובן תוכנה נהדרת ומהירה שפשוט עושה את העבודה.
במקום החמישי נוכל למצוא את האופציה המוזלת והמפתיעה שנותנת לנו את התמורה הטובה ביותר למחיר נמוך ונוח. מדובר כמובן במחשב של חברת לנובו מדגם Chromebook Duet. מדובר במחשב קטן ונוח עם תוספות רבות שהופעות את השימוש בו לנגיש ונוח. חיי הסוללה של המחשב יכולים לעביר אותנו יום שלם בלי לחפש שקע ובהירות המסך היא מדויקת לשימוש פשוט. בנוסף, ניתן לנתק את המקלדת ולהשתמש במחשב בתור טאבלט.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מעניין כמה שלמו להם על הפרסום
    דניאל מחשבים 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מה שקורה שבמקום לקחת מומחה שייתן חוות דעת מקצועית לוקחים כתב התוכן ממש לא נכון ואפילו מטעה! מוזר שלא כתוב ממומן..
    סגור
  • 2.
    המק לא יכול להיות ברשימה
    דניאל 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למק אין עדיין תאימות מלאה לתוכנות נייטיב על המעבד! המקבוק יש קירור פסיבי לא מומלץ, מגיע בקלות ל-100 מעלות במאמץ.
    סגור
  • 1.
    LG Gram
    מישהו 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יקר קצת אבל עולה בהרבה על כ מה שהוזכר פה. יום שלם של עבודה בלי לחבר לחשמל. והמשקל.... לא מרבישים את זה בכלל...
    סגור