דיגיטל וטק

צוקרברג מתקשה להישאר אדיש למשבר הפיטורין: "השקעתם את הלב"

אחרי שהודיע על פיטורי 13% מעובדי חברת המדיה מטא- פייסבוק, מארק צוקרברג בפניה אישית לעובדי החברה המפוטרים, "אחת השיחות הקשות ביותר שנאלצתי לבצע ב-18 שנות ניהול החברה"
מערכת ice | 
מארק צוקרברג (צילום shutterstock ,יוטיוב/ The Verge)
ברקע משבר הפיטורים במטא המחזיקה בפייסבוק, המנכ"ל והמייסד מארק צוקרברג פנה אמש לעובדים באופן וירטואלי, שעות לאחר שהחברה הודיעה שהיא מפטרת 13% מהצוות שלה.
בדיווח של ה-CNBC הובא קטע מהסרטון, שהדליף, לפי האתר, עובד Meta שהושפע מהפיטורים.
נזכיר כי אתמול בבוקר יום רביעי אמר צוקרברג כי מטא מבצעת צמצומים בכל ארגון, אך הגיוס יושפע באופן לא פרופורציונלי מכיוון שהחברה מתכננת להעסיק פחות אנשים בשנת 2023. החברה האריכה את הקפאת הגיוס שלה ברבעון הראשון עם כמה חריגים, צוקרברג אמר.
עובדים שנפגעו יקבלו 16 שבועות של שכר ועוד שבועיים נוספים עבור כל שנת עבודה בארגון אמר צוקרברג. כמו כן מטא תכסה ביטוח בריאות למשך שישה חודשים.
בקטע הוידאו שהובא ב-CNBC אמר צוקרברג: "אני יודע שחייב להיות רק מגוון של רגשות שונים. אני רוצה לומר מראש שאני לוקח אחריות מלאה על ההחלטה הזו.
"אני המייסד והמנכ"ל, אני אחראי על בריאות החברה שלנו, על הכיוון שלנו ועל ההחלטה איך אנחנו מבצעים את זה, כולל דברים כאלה, וזו הייתה בסופו של דבר הקריאה שלי.
 
"זו הייתה אחת השיחות הקשות ביותר שנאלצתי לבצע ב-18 שנות ניהול החברה. והרבה מהסיבות שזה קשה היא, ברור שיש לזה השפעה גדולה על החיים שלכם, אבל גם על המשימה שלנו. אנחנו מאבדים אנשים ש... באמת השקעתם את הלב והנשמה שלכם במקום הזה.
"כל אחד מכם מוכשר ונלהב, וכל אחד מכם מילא תפקיד בהפיכת מטה להצלחה שהיא. לא משנה באיזה צוות עבדת, כל אחד מכם מילא תפקיד בתרומה למוצרים שמיליארדי אנשים משתמשים בהם כדי להתחבר מדי יום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה