דיגיטל וטק

צוקרברג מדוכדך: גל הפיטורים הגדול של השנה יצא לדרך

גל הפיטורים בפייסבוק יצא לדרך, אלפי עובדים צפויים לקבל הודעת פיטורים בשעות האחרונות, מקורבים לצוקרברג מספרים כי בימים האחרונים הוא מסתובב עם ראש נפול ומדוכדך
מערכת ice | 
מארק צוקרברג (צילום vecteezy, shutterstock, יוטיוב/ The Verge)
מטא תחל בהליך פיטורי העובדים הבוקר (רביעי), כך אמר אתמול מייסד פייסבוק מארק צוקרברג, לבכירים רבים  במהלך פגישה שערך איתם. לפי דיווח של וול סטריט ג'ורנל, אלפי עובדים יפוטרו בגל הנוכחי. למעשה מדובר בגל הפיטורים הגדול ביותר השנה בתעשיית הטכנולוגיה.
לפי בכירים שנכחו באותה פגישה, צוקרברג נראה מדוכדך מאוד ולקח עליו את מלוא האחריות לכישלונות האחרונים של מטא בראשה הוא עומד. צוקרברג הוסיף כי האופטימיות שלו לגבי צמיחה הובילה לעודף בכוח האדם בחברה. מנהלת משאבי האנוש במטא, לורי גולר, אמרה כי העובדים שיפוטרו יקבלו פיצוי של ארבע משכורות.
לפי פרסומים עובדי מטא צפויים לקבל היום סביב השעה 13:00 (שעון ישראל) הודעה בנוגע לתוכנית הפיטורים, כאשר אלה שיאבדו את מקום עבודתם יידעו על כך במהלך היום.
בנוסף לכך לאחר הפגישה עם צוקרברג עדכנו כבר חלק מהמנהלים את העובדים שלהם בתוכנית ובכוונה של החברה להחל בהליך הפיטורים כבר מהיום. חלק מהמנהלים כבר אמרו לעובדים לפני מספר ימים שלא לתכנן נסיעות לא חיוניות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה