דיגיטל וטק

Cybersixgill הישראלית היא הזוכה בפרס ה- CISO Choice

החברה הוכרה כבחירה המועדפת של מנהלי אבטחת המידע - CISO Choice Awards - לשנת 2022, בקטגוריית המודיעין על איומי סייבר
מערכת ice | 
שרון וגנר
חברת Cybersixgill הוכרה כבחירה המועדפת של מנהלי אבטחת המידע - CISO Choice Awards - לשנת 2022, בקטגוריית המודיעין על איומי סייבר. על התארים, הניתנים במסגרת קהילת שיתוף הידע האקסקלוסיבית CISOs Connect, מתמודדים ספקי אבטחת מידע מכל הסוגים ומכל סדרי הגודל. את הפתרונות והספקים הזוכים, על סמך התוצאות שהשיגו בעולם האמיתי, בוחרת ועדת שיפוט המורכבת ממנהלי אבטחת מידע מובילים ממגוון תעשיות.
"כבוד גדול עבורנו לזכות בהכרה הזאת לטכנולוגיית מודיעין האיומים שלנו", אומר גבי רייש, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומוצר בחברה. "זהו ביסוס נוסף לשליחות שלנו לסייע ללקוחות בחיזוק ההגנה בסייבר באמצעות טכנולוגיית מודיעין שמתעדפת, מעשירה ומדרגת דאטה, כך שניתן יהיה להקדים פעולה למתקפה. הרשת השחורה והעמוקה נועדה לערפל ולהסתיר רשת עבריינית עם טרנזקציות בלתי חוקיות בהיקף המשתווה לכלכלה השלישית בגודלה בעולם. בלי מידע והקשר על ההונאות המוסוות הללו, צוותי אבטחת מידע מקבלים החלטות על סמך נתונים חלקיים, לא עדכניים או כלל לא רלוונטיים. Cybersixgill מספקת תובנות שאין שניות להן ביחס לפעולות ב-Dark web. אלו מעניקות לארגונים יתרון רב עוצמה במרחב הסייבר", הוא הוסיף.
את תואר ה-CISO Choice קיבלה Cybersixgill על חדירתה לרשת הנסתרת הזאת ויכולה להסיר את העיוורון, שבאופן היסטורי האט את התגובה לאיומים וצמצם את אבטחת המידע. זאת לצד יישומים חיוניים ייחודיים, כגון, דאטה: מודיעין זמן אמת הנאסף, מקוטלג ומתועדף באופן אוטונומי ממגוון המקורות הרחב ביותר האפשרי, ובכללם מקורות עם גישה מוגבלת בדארקנט בכל פורמט, שפה או פלטפורמה. כל פריט מידע מועשר בקונטקסט החיוני להבנתו; חשיפה מוקדמת והתרעה: מתן התרעות בזמן אמת ובאופן אוטונומי, בהתאם להגדרות הספציפיות של כל ארגון ביחס לנכסים ולצרכים. את ההתרעה מקבלים הלקוחות דקות ספורות לאחר שהאיום מופיע לראשונה ברשת השחורה והאפלה - על פי רוב, ימים או שבועות לפני ששחקן איום כזה או אחר מוציא לדרך מתקפה; ערך: הודות לגישה המלאה ביותר שקיימת למכלול מודיעיני שלם, לקוחות החברה נהנים מ-ROI של 311% בממוצע במהלך שלוש שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה