דיגיטל וטק

טיקטוק נגד אמזון: מקימה פלטפורמה לקניות ומשלוחים

אפליקציית הווידאו רוצה להפוך לשוק העתידי, ומקימה בימים אלה שירות שיתחרה באמזון ויציע לסוחרים מחסנים וניהול משלוחי מוצרים מקומיים ובינלאומיים
יאיר מור | 
טיקטוק, אמזון (צילום shutterstock, unsplash)
בשבועיים האחרונים פרסמה בייטדאנס, מפעילת הרשת החברתית טיקטוק, יותר מ-12 הצעות עבודה ברשת החברתית לינקדאין, שעוסקות כולן בהקמת יחידה חדשה שהיא קוראת לה 'מרכז המימוש העולמי'. כך מדווח אתר Axios.
'מרכז מימוש' הוא מינוח שהמציאה אמזון למחסני ענק לאחסון ומשלוח מוצרים שמוזמנים דרך הרשת מסוחרים שאין להם את האמצעים לתחזק מחסני משלוחים משלהם. המודעות מזכירות מרכזים כאלה בארה"ב ובמדינות נוספות, ומחפשות עובדים בכירים שיקימו את החטיבה 'מאפס', כפי שהדבר הוגדר בכמה מהן.
באחת המודעות, המחפשת 'מנהל פתרונות עסקיים ופיתוח סוחרים', נכתב כי "משימתנו היא לסייע למוכרים לשפר את יכולות ויעילות התפעול שלהם, לספק לקונים חוויית קניות מספקת ולהבטיח צמיחה מהירה ומתמשכת ל-TikTok Shop". מדובר בניסוח שמתאר בדיוק את סוג השירות של אמזון לסוחרים.
נראה שטיקטוק מתכוונת להרחיב את מאמציה בתחום המסחר האלקטרוני, ולנצל את היותר הרשת החברתית ממוקדת-הווידאו השנייה בגודלה בעולם (אחרי יוטיוב, שלה כשלושה מיליארד משתמשים לעומת מעט יותר ממיליארד לטיקטוק) כדי לעודד סוחרים להציג בה מוצרים למכירה, כאשר היא תגבה עמלה על מחיר המוצרים שיוזמנו ותנהל את המשלוחים, ההחזרות וכן הלאה. המודעות מזכירות משלוחים בתוך ובין מדינות, כך שמדובר במיזם עצום שאמור לספק גם פעילות מקומית וגם פעילות בינלאומית לכל עסק עם חשבון טיקטוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה