דיגיטל וטק

אמזון מסתבכת: עסקת הענק נחקרת, החברה עברה על החוק?

החברה האמריקנית למסחר מקוון הודיעה שהיא מתכוונת לרכוש את יצרנית שואבי הענק איירובוט ב-1.7 מיליארד דולר, אך כעת חוקרת נציבות הסחר הפדרלית את העסקה והאם תעלה באופן לא חוקי את נתח השוק של אמזון בשוק מכשירי החשמל
מערכת ice | 
אמזון רכשה את החברה המייצרת את רומבה (צילום JL IMAGES / Shutterstock)
נציבות הסחר הפדרלית של ארצות הברית החלה לבדוק את הרכישה של איירובוט על ידי ענקית המסחר המקוון בעלות של 1.7 מיליארד דולר. זאת כדי לקבוע אם העסקה הפרה את חוקי ההגבלים העסקיים, כך דיווח אתמול (ו') אתר פוליטיקו מפי מקורות המצויים בנושא.
 
על פי הדיווח, החקירה תהיה נרחבת ותכלול את נושא התחרות בין אמזון אל מול חברות מסחר מקוון אחרות, וגם האם העסקה תעלה באופן לא חוקי את נתח השוק שלה בשוק מכשירי החשמל והקמעונאות
חברת המסחר האלקטרוני הרחיבה את היצע מוצריה, שכולל יותר סוגי רמקולים הכלולים בסייעת הקולית אלכסה, ומוצרי פעמוני כניסה ומצלמות אבטחה מתוצרת חברת רינג.
חברת אמזון הודיעה בחודש אוגוסט על עסקת מזומן לפי שווי של 61 דולר למניה לקנייתה של איירובוט, יצרנית שואב האבק הרובוטי רומבה. לפי רויטס, הקמעונאית המקוונת בעולם פועלת להרחיב את מגוון מכשירי החשמל הביתי שלה, ובנוסף את שירותי הבריאות שהיא מציעה. היא אף תתחיל להפעיל מרפאות בפעם הראשונה, לאחר שהביעה נכונות ביולי לרכוש את ספקית שירותי הבריאות וואן מדיקל ב-3.9 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה