דיגיטל וטק

גיל שויד חושף: מדוע בחר במנכ"ל חיצוני ולא מתוך עובדי החברה

בשיחה שערך לרגל מינויו של נדב צפריר למנכ"ל צ'ק פוינט, גיל שויד, מנכ"ל החברה היוצא, הסביר את הבחירה במנכ"ל חיצוני ולא מתוך עובדי החברה, והתייחס גם לתקלה העולמית שהשביתה מיליוני מחשבים

רפאל בן זקרי |  1
גיל שויד מנכ"ל צ'ק פוינט (צילום פלאש 90)
צ'ק פוינט הכריזה על מינויו של נדב צפריר למנכ"ל החדש, ועל תוצאות כספיות חזקות לרבעון השני של 2024. במענה לשאלות עיתונאים, המנכ"ל היוצא, גיל שויד, הציג את המינוי החדש כצעד חיובי ואמר כי הוא מביא רוח חדשה ואנרגיה לחברה, והתייחס גם לתקלה העולמית שנגרמה מתוכנה של CrowdStrike והשלכותיה.
"אני נרגש לשתף בחדשות מצוינות על רבעון מצוין," אמר שויד. "עם יותר לקוחות שמאמצים את פלטפורמת ה-Infinity שלנו, הם משיגים את רמות ההגנה הגבוהות ביותר. ההצלחה של הפלטפורמה ברבעון הומחשה בצמיחה דו ספרתית ובעסקאות משמעותיות עם חברות Fortune 500."
בהתייחסות לקריסה העולמית שנגרמה מתוכנה של CrowdStrike והשביתה מילוני מחשבים, שויד הדגיש את התלות שלנו בטכנולוגיה, וציין כי התקלה הזו מדגישה עד כמה אנחנו תלויים במוצרי תוכנה שונים. הוא הוסיף כי לקוחות החברה נפגעו מהתקלה העולמית, והדגיש את הצורך לאזן את נושא העדכונים האוטומטיים שעלולים לגרום לתקלות כאלה. לדבריו, התקרית הזו היתה יכולה להתרחש בכל מוצר תוכנה אחר.
שויד התייחס גם למינויו של נדב צפריר כמנכ"ל החדש של צ'ק פוינט. הוא ציין כי למרות שיש לו מועמדים פנימיים ראויים בחברה, הם זקוקים לעוד קצת ניסיון. שויד הביע שמחה מהמינוי של נדב, והסביר כי למרות שלרוב מנכ"לים לא שמחים מהחלפת תפקידם, הוא רואה בכך הזדמנות לרענן את השורות. בתחילת התהליך הוא חשש, אך כעת הוא מסיים אותו באושר רב. שויד הדגיש שצפריר מביא עמו רוח חדשה, הבנה מעמיקה של השוק, אנרגיה וקשרים חשובים, ורואה בו שותף אמיתי לעבודה.
נדב צפריר, המנכ"ל הנכנס, מגיע עם ניסיון עשיר בתחום הסייבר, והקמת והשקעה בעשרות חברות במסגרת קרן Team8. שויד הוסיף: "אנחנו בטוחים שנדב ימשיך להוביל את צ'ק פוינט לגבהים חדשים. ההישגים והכישורים שלו בתחום הסייבר יעזרו לנו להתמודד עם התחרות ולהמשיך להוביל את החדשנות הגלובלית."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להיות הרמטכ״ל
    היה צריך 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מביא אנשים מבחוץ ולא סגור בקונספט של לקדם דווקא מתוך החברה. זאת כדי להכניס דעות נוספות וסיעור מוחות. לא פלא שהחברה שנוסדה לפני כ 40 שנה רק הולכת ומתעצמת.
    סגור