דיגיטל וטק

וואטסאפ בבשורה אדירה: אלו השינויים החדשים שנכנסים לאפליקציה

כשאתם מצורפים לקבוצה, בוואטסאפ מראים לכם מידע עליה כך כשתוכלו להחליט אם אתם רוצים להישאר בה או לצאת ממנה. נוסף לשם הקבוצה ולמי שצירף אתכם אליה, תוכלו לראות במהירות מי יצר את הקבוצה, מתי היא נוצרה ואת התיאור שלה. כשיצרף אתכם מישהו שהוא לא איש קשר שלכם, תראו את כלי הבטיחות שזמינים לכם
מערכת ice |  1
תקלה בוואטסאפ (צילום unsplash)
וואטסאפ עושה מאמץ גדול כדי לשמור על הביטחון והאבטחה של ההודעות שלכם. בהסבר חדש למשתמשים, באפליקצייה מפרטים את הכלים והפיצ'רים שיעזרו לכם להישאר בטוחים בזמן שאתם משתמשים בקבוצות ב‑WhatsApp.
כשאתם מצורפים לקבוצה, בוואטסאפ מראים לכם מידע עליה כך כשתוכלו להחליט אם אתם רוצים להישאר בה או לצאת ממנה. נוסף לשם הקבוצה ולמי שצירף אתכם אליה, תוכלו לראות במהירות מי יצר את הקבוצה, מתי היא נוצרה ואת התיאור שלה. כשיצרף אתכם מישהו שהוא לא איש קשר שלכם, תראו את כלי הבטיחות שזמינים לכם.

הגדרות פרטיות של קבוצות
כברירת מחדל, הגדרות הפרטיות של קבוצות מוגדרות לאפשרות 'כולם'. להגברת הפרטיות, אתם יכולים לקבוע בהגדרות WhatsApp למי מותר לצרף אתכם לקבוצה. תוכלו לבחור באפשרויות כולם, אנשי הקשר שלי או אנשי הקשר שלי מלבדי.
דיווח על הודעה
אתם יכולים לדווח על הודעה בקבוצה ולחסום את השולח. כשתבחרו באפשרות חסימת איש קשר, תפסיקו לקבל הודעות ושיחות מאיש הקשר. עדיין תוכלו לראות את ההודעות שלו בקבוצות. הקישו הקשה ארוכה על ההודעה. הקישו על  [more options] > דיוח שם החברה/מספר טלפון, תוכלו להקיש על חסימת איש קשר. הקישו על דיווח. ההודעה תישלח ל-WhatsApp והשולח לא יקבל התראה.
חסימה של קבוצה
לא ניתן לחסום קבוצה, אבל תוכלו לחסום מנהלי קבוצה וחברים בה ולדווח עליהם. לדוגמה, אם אתם חושבים שהם שולחים תוכן בעייתי או ספאם. מידע על חסימה של אדם ודיווח עליו. דיווח על קבוצה: הקישו על שם הקבוצה > דיווח על הקבוצה. תוכלו להקיש על יציאה מהקבוצה ומחיקת הצ׳אט. הקישו על דיווח.כשאתם מדווחים על קבוצה, חמש ההודעות האחרונות מהקבוצה יעברו ל-WhatsApp. אף אחד בקבוצה לא יקבל התראה.
חסימה של מנהלי קבוצה וחברים בה. אתם יכולים לחסום מנהלי קבוצה וחברים בה ולהפסיק לקבל מהם הודעות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גיבוי
    א 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי יהיה אפשר להגדיר גיבוי למחשב בנוסף לגיבוי לתיבת ג'מייל?
    סגור