דיגיטל וטק

אפל מסתבכת: מה גרם לגל מסתורי של ניתוקים וחסימות משתמשים?

דווח כי כל ניסיונות הכניסה החוזרים לא הניבו את התוצאה הרצויה וחלק מהמשתמשים אמרו כי זה קרה להם גם אם הזינו את הפרטים נכונים. במקרים אלו נאלצו המשתמשים לאפס את הסיסמה
מערכת ice | 
מחשב MAC (צילום shutterstock)
האתר 9to5Mac, מדווח כי כבר ביום שישי האחרון משתמשים של אפל דיווחו על ניתוקים מחשבונות ה-Apple ID שלהם, זאת לכאורה ללא כל התראה לפני כן, בכל המכשירים שברשותם.
דווח כי כל ניסיונות הכניסה החוזרים לא הניבו את התוצאה הרצויה וחלק מהמשתמשים אמרו כי זה קרה להם גם אם הזינו את הפרטים נכונים. במקרים אלו נאלצו המשתמשים לאפס את הסיסמה.
 
אפל עדיין לא הגיבה לטענות האלה, כאשר בדף סטטוס המערכות אין כל זכר לתקלה ב-Apple ID או במערכת אחרות ביממה החולפת. אחד הגולשים בפורומים בנושא טען כי תמיכה הטכנית של אפל אמרו לו: "לפעמים מתווספים שיפורי אבטחה אקראיים לחשבון שלך". מה זה אומר? קשה להבין.
יש לציין כי איפוס הסיסמה הוא הפתרון האפשרי היחיד שיוכל במצב כזה לאפשר חזרה לחשבון, אבל הנזק בכך הוא שכל סיסמאות היישומים ב-iCloud מתאפסות איתו. מי שישתמש במערכת "הגנה על מכשיר גנוב" עשוי לסבול מניתוק אקראי מחשבון Apple ID שימנע ממנו גישה אם הוא יימצא במקום שהוא לא מוכר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה