תרבות ופנאי

סלבריטאים בקמפיין נגד האנטישמיות: "לעצור את זה בהתחלה"

קמפיין רשת חדש נגד האנטישמיות הושק בכיכובם של סלבריטאים שהכריזו כי הם "מתייצבים נגד האנטישמיות", מארגנת הקמפיין סמנתה אטוס הזימה את השמועות כי הקמפיין הוא פוליטי: "להתייצב נגד האנטישמיות הוא לא פוליטי"
מערכת ice | 
תומכים בישראל (צילום shutterstock, vecteezy, אינסטגרם/ מדונה, יוטיוב/ Conan O'Brien)
קמפיין רשת חדש בכיכובם של סלבריטאים מרחבי העולם שהכריזו על התייצבותם נגד האנטישמיות הושק עם סרטונים שהופצו ברשתות החברתיות בהם מתייצבים שלל כוכבים נגד האנטישמיות הגואה ברחבי העולם במיוחד מאז מתקפת הטרור של חמאס ב-7.10.
 

במסגרת הקמפיין "שנה חדשה, קולות חדשים" משתתפים סלבריטאים אמריקאים רבים שמכריזים כי הם "מתייצבים נגד האנטישמיות", בין המשתתפים בקמפיין שכבר העלו סרטונים בנושא אפשר למצוא את: סינדי קרופורד, קוני בריטון, דיוויד ארקט, לאנס באנס, עמנואל שריקי, היידן פנטייר וגם דבורה מסינג וסקוטר בראון שכבר ביקרו בארץ במהלך החודשים האחרונים. סרטונים נוספים צפויים לעלות לרשת בימים הקרובים.
היזמית שארגנה את הקמפיין סמנתה אטוס הכחישה כי מדובר בקמפיין פוליטי: "התעמולה גרמה לחשוב שלהתייצב נגד האנטישמיות זה פוליטי, זה לא, רציתי להביא קולות בולטים נגד שנאת יהודים, זאת לאור השתיקה בטקסי גלובוס הזהב ופרסי האמי, נראה לכל העולם שלא עוד-זה עכשיו. אנחנו צריכים לעצור את זה כבר בהתחלה לפני שזה יהיה בדיוק כמו שנאה כלפי קבוצות אתניות נוספות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה