תרבות ופנאי

מיזם החתונות של ליאור נרקיס: אלו האמנים שחגגו עם הזוג המאושר

במסגרת מיזם החתונה של הזמר ליאור נרקיס ואשתו, איתי לוי, נסרין קדרי והסטנדאפיסט מני עוזרי הגיעו לחגוג ולשמח את בני הזוג המאושרים במתחם האירועים ""Avenue

מערכת ice | 
ליאור נרקיס (צילום סם צור)
בימים אלו, אמנים ומשפיענים רבים נרתמים למאמץ המלחמתי ומסייעים למגוון אזרחי ישראל החל ממשפחות החטופים, מפונים ועד לחיילי צה"ל. על רקע מיזם החתונות שעליו אחראים ליאור נרקיס ואשתו ספיר, הזמר איתי לוי לקח חלק בחתונה שהתקיימה הערב.
הזמר איתי לוי, הגיע לשמח את החתן והכלה יחד עם הזמר ליאור נרקיס  במתחם הארועים Avenue שבקרית שדה התעופה בשל מזג האוויר הסוער. זו החתונה השמינית בה לקח חלק ליאור נרקיס, במסגרת מיזם החתונות שאותו מנהל.
בני הזוג המאושרים אשר חגגו את יום חתונתם הערב הם טל ובת זוגתו קארין. בימים מורכבים אלו, טל משרת בגדוד 940 בבסיס נבטים בחיל האוויר. במסגרת מיזם החתונות של בני הזוג נרקיס, מקיימים השניים את החתונות בביתם אשר בסביון.
בעקבות מזג האוויר הסוער, החצר בסביון שהייתה אמורה להכיל את האורחים של החתונה, הוצפה במים. לאור זאת, פנה נרקיס לחבריו העובדים במתחם האירועים "Avenue" אשר ממוקם בקרית שדה התעופה. אלו נרתמו לעזרת המחותנים וקיימו את החתונה של בני הזוג המאושרים. בעת החתונה, הזמר ליאור נרקיס אירח את איתי לוי ושניהם ליוו את בני הזוג לחופה. מלבד זאת, נכחו הזמרת נסרין דקרי והסטנדאפיסט מני עוזרי.


 קרדיט: עופר מנחם יחסי ציבור, מינקובסקי תקשורת
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה