תרבות ופנאי

הכובע של מייקל ג'קסון עומד למכירה פומבית: בכמה ימכר?

רגע לפני שביצע את ריקוד הליכת הירח המפורסם שלו בפעם הראשונה, מייקל ג'קסון השליך את הכובע שלו לצד הבמה. ארבעה עשורים לאחר מכן, הוא עומד למכירה פומבית בפריז
מערכת ice | 
מייקל גקסון (צילום Constru centro)
השנה היא 1983, הזמר מייקל ג'קסון, הוא הכוכב הגדול ביותר בעולם ואלבום הבכורה שלו טריילר, ממשיך לשבור שיאים. ג'קסון, מגיע להופעה טלוויזיונית ובמסגרתה מציג לעולם לראשונה, את מה שיהפוך לסמל המסחרי שלו - "הליכת הירח".
במהלך ההופעה, ג'קסון משליך את הכובע שלו לצד הבמה. כעת, אותו הכובע עומד למכירה פומבית. המכירה תתרחש במלון Drouot בפריז ב-26 בספטמבר והמגבעת השחורה של הזמר המנוח, צפויה לעמוד למכירה בסכום ההתחלתי בין 64,000-107,000 דולר.
 

למרות שמדובר בפריט לבוש של מלך הפופ, מאז פטירתו ב-2009, הערך שלו, כמו המעמד של הכוכב עצמו נמצא בירידה. הדבר קרה בין היתר בגלל ההאשמות נגדו. בנוסף, מנהל התערוכה בפריז ציין כי הערכות השווי של פריטי ג'קסון נפלו לאחרונה עקב ריבוי מכירת זיופים של חפציו. כזכור, ג'קסון הואשם זה מכבר בהתעללות בילדים ויורשיו עדיין מתמודדים עם הסוגיה. למרות ושהזמר הכחיש עד מותו, בגיל 50.
 
נחזור ל-1983. ג'קסון הראה את מה שיהפוך למהלך הסימן המסחרי שלו - הליכת הירח גלישה לאחור ללא מאמץ, לכאורה, תוך שהוא נראה הולך קדימה. אדם בשם אדם קלי הרים את הכובע של ג'קסון וסיפר: "מחשבה שהצוות של הזמר יבוא לאסוף אותו אבל הם לא עשו זאת".
 

 
מזכרות מוזיקה הפכו לתעשייה של ממש. החודש, סדרת מכירות פומביות של פריטים השייכים לפרדי מרקורי כולל הפסנתר שעליו הלחין את "רפסודיה בוהמית" הכניסו לסות'ביס סכום כולל של 50 מיליון דולר ומשכו מציעים מ-76 מדינות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה