תרבות ופנאי

כוכבי ערוץ הילדים במופע חדש: מי יופיע על הבמה?

לאחר ההצלחה במופע האחרון בתחילת החודש בזאפה, כוכבי ערוץ הילדים נפגשים שוב על הבמה בפרויקט המיוחד של גיל ססובר במופע מיוחד לראש השנה, אז מי הכוכבים שיופיעו במופע החדש?
מערכת ice | 
גיל ססובר (צילום פרטי)

לאחר ההצלחה הגדולה במופע האחרון בזאפה, גיל ססובר וכוכבי ערוץ הילדים במופע מיוחד לראש השנה ב14.9.23 ביהוד ויארח את עודד מנשה, ליאת אחירון, איתי שגב ורובי דואניאס. גיל ססובר במופע בחגיגה מיוחדת, מופע סטנדאפ מוזיקלי חדש- "הפרויקט של גיל ססובר, מופע שגדלנו עליו", בו הוא משלב את להיטים מתוכניות הטלוויזיה השונות בהן השתתף, לצד סטנד אפ וסיפורים אישיים מאז ועד היום בהשתתפות אורחים מיוחדים והפתעות נוספות.

במופע גיל ישלב את פסקול ילדותינו: היי הוגו היי, הכיתה המעופפת, קסדה בראש טוב, דווקא אני, ערוץ הילדים זה אנחנו, שיר הטרטע, עודד אמר להרים ידיים, שיר חם ויפת, לולו, ג'ודי לוץ ועוד. את המופע מלווה להקת הרוק הגלילית האנרגטית "הפרויקט המקומי", מעבר לשירים מבצע גיל עם חבריו קטעים חדשים לדמויות אייקוניות, כמו: חם ויפת, המבזק של ז'ק, המדען הצרפתי ועוד.

גיל ססובר מסר: "אולי זה הגעגוע לילדות ולתקופה התמימה של הניינטיז ואולי זה ההומור והשירים שכולם מכירים בע"פ. על רקע המציאות של ימינו אנשים מחפשים נחמה ואמת. משהו שהיה שם בילדותם וכנראה שיש את זה במופע. אני קורא לזה מחאה של שמחה! זה זמן רב שמחפשים אותי ברשת, רק בתקופה האחרונה הגעתי לדיגיטל וחיפשתי דרך באמצעותה אוכל לשלב את האהבה הראשונה שלי שהיא הבמה עם חומרים שרבים גדלו עליהם. יש תחושה בתקופה האחרונה שאנשים מחפשים לחזור למשהו תמים, אולי לילדות, לאמת, משהו שמורגש באוויר. בעיני זה רצון לשמוח. אין מקריות בחיים, הכרתי להקהה גלילית קסומה ואנרגטית ואיתם החלטתי להעלות את המופע שמשלב הומו ושירים קצביים וטובים שאת חלקם הגדול מכירים כולם".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה