תרבות ופנאי

סיום השביתה בהוליווד מתרחק: כך הסתיימה פגישת חידוש המו"מ

המו"מ בין הצדדים חודש ביום שישי בפגישה קצרה בין נציגי הצדדים, וזאת בתום שלושה חודשי שביתה של איגוד התסריטאים בהוליווד
שירה יום טוב | 
מחאה (צילום pngwing)
איגוד התסריטאים של אמריקה (WGA) והברית למפיקי סרטים וטלוויזיה (AMPTP) נפגשו לראשונה מאז החלה השביתה ב-2 במאי, אך הם לא הצליחו להגיע להסכמה לחידוש המשא ומתן.
כפי שדווח על ידי מגזין התרבות הבריטי וראייטי, מנהלת המשא ומתן הראשית של WGA, אלן שטוצמן, והיועץ הכללי של WGA West, טוני סגל, היו במטה שרמן אוקס של AMPTP ביום שישי והשתתפו בפגישה שנמשכה כשעה.
למרבה הצער, שני הצדדים היו תקועים במעבר לשניים מהנושאים החשובים ביותר ש-WGA הבהירה כי היא לא תיסוג מהם - קביעת רמות כוח אדם מינימליות בטלוויזיה אפיזודית והבטחת מספר מינימלי של שבועות של העסקה.
ה-AMPTP טוען שההצעות הללו הן "לא מתחילות" ונראה שהיא גם לא תזוז מהעמדה הזו.
המצב הסתבך קצת יותר, שכן ה-WGA ציין שהכותבים ימשיכו "לכבד את כל קווי הבחירות" גם אם שני הצדדים יעשו עסקה. זה אומר שהוליווד לא תחזור לעבודה עד שהכותבים וגם השחקנים של SAG-AFTRA יעשו עסקה שהם יסכימו לה.
במכתב לחבריו, ה-WGA אמר שהאולפנים בהוליווד עדיין "לא מוכנים לעסוק" בנושאים שהשפיעו על חדרי כותבי הטלוויזיה ולא ידונו בשאריות המבוססות על צפייה.
עם זאת, נראה שיש שביב של תקווה, שכן מקור אמר ששני הצדדים יישארו בקשר בימים הקרובים לאחר שהייתה להם הזדמנות לדבר עם אזורי הבחירה שלהם.
כפי שהוזכר קודם לכן, שביתת הסופרים נמשכת מאז ה-2 במאי ושביתת SAG-AFTRA החלה ב-14 ביולי בשיתוף פעולה שהפך להיסטורי כאשר לראשונה מאז שנות ה-60 שני הגופים שובתים יחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה