תרבות ופנאי

דיסני בבשורה אדירה: הסרט האהוב מקבל חידוש לייב אקשן

דיסני הכריזה כי גרסת הלייב אקשן של הסרט מואנה יצא לאקרנים בקיץ 2025. הגרסה המחודשת של מואנה הוכרזה באפריל 2023, עם הבמאי של המחזה המילטון, תומאס קייל
מערכת ice |  1
דיסני (צילום shutterstock)
דיסני הכריזה כי גרסת הלייב אקשן של הסרט מואנה יצא לאקרנים בקיץ 2025. הגרסה המחודשת של מואנה הוכרזה באפריל 2023, עם הבמאי של המחזה המילטון, תומאס קייל. דוויין ג'ונסון, שדיבב את הדמות מאווי בסרט המקורי, שימש כדובר הרימייק. הוא גם יחזור לתפקיד בגרסת הלייב אקשן, כאשר שחקנית חדשה תהיה בתפקיד של מואנה. 
כעת, דיסני אישרה שהגרסה המחודשת של מואנה תגיע לבתי הקולנוע ב-27 ביוני 2025. הודעה זו מגיעה על רקע טלטלות גדולות בלוח הזמנים של הסרטים של דיסני, כולל עיכובים משמעותיים לסרטים של מארוול. מואנה תצא לאקרנים שבועיים אחרי סרט של פיקסאר ללא שם וחודש לפני סרט אחר של דיסני ללא שם.

מואנה מצטרפת לרשימה הולכת וגדלה של סרטי דיסני שעובדו ללייב אקשן. רימייק הלייב אקשן האחרון של דיסני היה בת הים הקטנה במאי 2023, בעוד שהאולפן מתכנן להוציא גרסה מחודשת של שלגיה במרץ 2024. סרטי לייב אקשן מתוכננים אחרים המבוססים על סרטי אנימציה כוללים את לילו וסטיץ' ופריקוול למלך האריות שכותרתו מופאסה: מלך האריות.
בעוד שג'ונסון צפוי לחזור על תפקידו כמאווי בגרסה המחודשת של מואנה לייב אקשן, השחקנית המדובבת של מואנה אאוליאי קרבאליו לא תחזור לתפקיד הכותרת של הסרט. במקום זאת, היא תצטרף לג'ונסון כמפיקה ותעזור למצוא את השחקנית שיגלם את מואנה. כרגע לא ידוע אם חברי צוות נוספים יחזרו מלבד ג'ונסון. עם זאת, צפוי כי הסרט יספר את אותו סיפור של סרט האנימציה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ב2025 הקורונה תכחיד את האמריקנים
    פרנה 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ב2025 הקורונה תכחיד את האמריקנים דיסני לא קולטים שהם ויתר האמריקנים עומדים להיכחד מהקורונה
    סגור