תרבות ופנאי

אמזון תרכוש את רשת בתי הקולנוע? עסקת הענק נחשפת

על פי הדיווחים, אמזון מעוניינת ברכישת AMC Entertainment שמנייתה זינקה ב-18% אך עדיין מתמודדת עם הנזקים הכלכליים מתקופת הקורונה
מערכת ice | 
קולנוע AMC, אמזון (צילום wikimedia/ Amc Theaters)
מניית ענקית בתי הקולנוע בארצות הברית, AMC Entertainment Holdings זינקה ביום שלישי ביותר מ-18%, והגיעה לרווח הגדול ביותר שלהן בחודש, לאחר דיווח שענקית המסחר האלקטרוני אמזון מחפשת לרכוש את רשת התיאטרון.
מייסד אמזון, ג'ף בזוס, שלח את יועצי ההשקעות שלו וראשי הבידור הבכירים שלו כדי לבחון תוכניות רכישה עבור AMC, כך דיווח The Intersect, תוך ציטוט של מקורות הבקיאים בדיונים. AMC לא הגיבה מיד לבקשת רויטרס להגיב, בעוד אמזון סירבה להגיב.

אמזון סגרה בשנה שעברה את עסקה של 8.5 מיליארד דולר עבור MGM, והוסיפה את החברה מאחורי "רוקי" וג'יימס בונד בניסיון למשוך לקוחות נוספים לשירות הסטרימינג Prime Video שלה על רקע התחרות הגוברת.
המניות של AMC, שרשמה זינוק של פי 12 בשנת 2021 בזינוק של Reddit, עלו בכ-11% השנה עד לסגירה של יום שני. בתי קולנוע נאבקים למשוך קהל מאז שהוסרו מגבלות מגיפת הקורונה העולמית, מכיוון שעלויות הגידול גרמו לאנשים להוציא יותר על מצרכים, שכר דירה ודלק, תוך צמצום ההוצאות על בידור מחוץ לבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה