תרבות ופנאי

כוכב האח הגדול חושף: "פחדתי פחד אימים שיקראו לי הומו"

בפוסט כואב וחשוף, פיינליסט העונה הראשונה של "האח הגדול", הבלוגר, והסטייליסט לאון שניידרובסקי משתף על הפחד שלו מההומופוביה שעדיין קיימת בחברה ומכריז "לא אתן לעוד ילד כמוני לחיות בפחד"
מערכת ice | 
לאון שניידרובסקי. סופט טאץ' (צילום יח"צ)
בפוסט כואב וחשוף, פיינליסט העונה הראשונה של "האח הגדול", הבלוגר, והסטייליסט לאון שניידרובסקי משתף על הפחד שלו מההומופוביה שעדיין קיימת בחברה ומכריז "לא אתן לעוד ילד כמוני לחיות בפחד".
"אני זוכר את המילה 'הומו' כקללה כבר מגיל 7 כשסיפרתי בכיתה שהחלום שלי היה ללמוד ריקוד", פתח שניידרובסקי את הפוסט החשוף ששיתף אמש (שבת) עם 77.6 אלף עוקביו באינסטגרם, כשהוא מצרף לטקסט הנוקב צילומי מסך מתוך כתבה ששודרה בחדשות על מצוקת הנוער הלהט"בי במערכת החינוך.
"מאז, המילה הזאת הפכה להיות פסקול חיי כמעט בכל דרך שבה הלכתי, הרבה לפני שהפכתי להיות דמות ציבורית, כמעט בכל מסגרת", המשיך ושיתף. "המילה הזאת בזמנו גרמה לי לעבור לצד השני של המדרכה כשהייתי רואה בנים מגיעים לעברי, שמא אולי הם "יזהו עליי", המשיך ונזכר בכאב. "גם כשעברתי לתיכון עם תלמידים חדשים פחדתי פחד אימים שיגיעו לרגע שבוא אצטרך לומר את שמי, כי אולי גם הם יקראו לי 'הומו'".

"זה לחיות בבדידות, בפחד מתקשורת עם אנשים, ובעיקר לפחד מהעולם", שיתף בקשיים שהוא נאלץ להתמודד איתם עד היום, כשדבריו מהדהדים את המסרים המדאיגים שהופיעו בכתבה. "אז הזמנים אולי השתנו", כתב, "אבל יש דברים שכנראה מסרבים להיעלם. אנשים כמו אבי מעוז ודומיו לא מבינים כמה נזק הם עושים לנשמות תמימות ומהממות בעולם הזה, לכמה מצוקה ואובדן הם גורמים", זעקו מילותיו בכאב גדול בסופו של הפוסט. "אסור לדבר הזה לקרות", כתב. "ההומופוביה עדיין קיימת, הפחד עדיין כאן ואני לא אתן לעוד ילד כמוני לחיות בפחד", סיכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה