תרבות ופנאי

נונו מתפשטת מהדמות? "אני יודעת שיהיה את נעמי"

נונו הופתעה מההצלחה של הלהיטים הראשונים, וזה לא הפריעה לה להוציא אלבום שלם, בניגוד למה שמקובל בפופ. בריאיון לפודקאסט היא הגיבה לאירועים ודנה האם הדמות שלה היא דמות גאה
מערכת ice | 
נונו (צילום יוטיוב)
פריצת השנה במוזיקה, הזמרת נעמי אהרוני גל, שמוכרת בתור נונו, לא תכננה בכלל קריירה בתור זמרת אלא כותבת שירי פופ. "זה התחיל בהפתעה - נורא הפתיע אותי שנונו תפסה." היא סיפרה לשיר הדס-מאיר ובר אלמליח ב'הסכט של הפשוטע'. "מבחינתי כתבתי שיר ולא כדמות. ואז כשזה יצא ראיתי ראיונות של דודו פארוק ושפיטה, ואמרתי לעצמי שאני לא יודעת לעשות את זה. אין לי דמות שאני רצה איתה ואני חיה את העולם שלה. ואז הבנתי שאני לא צריכה, אני פשוט יכולה להיות מי שאני, ורק את המוזיקה ליצור מתוך נונו."
עוד היא אמרה על ההצלחה המהירה, "הגרף עלייה הוא בזווית מאוד חדה. תוך שבועיים היו פתאום ראיונות וכתבת שער בגלריה, הטלפון שלי התפוצץ. זה היה הרגע הכי מבהיל שהיה לי."

נונו היא סוג של דראג, אמר בר אלמליח ונונו הביעה הסכמה. "יש פה משהו שמאוד מתחבר לי לאלמנטים של דראג." היא ענתה, "לא שאני מרגישה דמות של מישהי אחרת, היא באמת אני, אבל מדברים שגם דראגיסטיות אומרות, הבנתי שזה פשוט נותן להם ביטוי למוזרות ולהחצנה שלהן."
לסיום נשאלה האם היא תמשיך בתור הדמות או שתיצור דברים בתור עצמה - נעמי. "אני ממשיכה לגמרי לרוץ על נונו. זה מרגש אותי וכיף לי נורא ליצור את הדבר הזה, ואני יודעת שיהיה את נעמי, פשוט בזמן המתאים לה, אני לא ממהרת."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה